Ik ga trouwen met Scorpius Malfoy. We gaan trouwen in Hogsmeade bij The 3 Broomssticks en geven daarna een groot feest voor elke tovenaar of heks. Zelfs Potter en zijn gangbang. (: We kopen hierna een prachtig huis ergens buiten London en krijgen 2 kinderen; een jongen en een meisje. LOL.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Devonne schreef: Ik ga trouwen met Scorpius Malfoy. We gaan trouwen in Hogsmeade bij The 3 Broomssticks en geven daarna een groot feest voor elke tovenaar of heks. Zelfs Potter en zijn gangbang. (: We kopen hierna een prachtig huis ergens buiten London en krijgen 2 kinderen; een jongen en een meisje. LOL.
Hmm, volgens mij hadden we het er al eerder over dat we hem zullen delen, of niet? Maar toen had iemand bedacht dat we op hem gingen bieden.
Maar ik was eerder! x)
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
Hmm, volgens mij hadden we het er al eerder over dat we hem zullen delen, of niet? Maar toen had iemand bedacht dat we op hem gingen bieden.
Maar ik was eerder! x)
Aaaah, nee echt niet, Ik ben diehard Scorpius. Ik bied duizenden galjoenen ok?
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Maar ik was eerder! x)
jajajjaja jullie moeten bieden Defenise had al haar geld al geboden en ik was de veilingmeester