• Wel...
    Ik heb dus vandaag heel erg onverwachts ehum,, het gedaan mmet myn liefje,, het was egt zooo totaal onverwachts want we waren film aant kijken en begonnen te zoenen en nja,, van het een kwam duss het ander... Maar toen hy byna klaarkwam kwamen zyn ouders op de deur kloppen dat we moesten komen eten... Dat heeft het duss helemaal verpest... Nu hadden we allebei een beetje spijt,, maar dat is al over gegaan... Maar,, ik moest het aan iemand kwyt, want aan mama of papa durf ik het zeker niet te zeggen... Zij zouden me vermoorden... Maar mama en ik waren aan het praten daarover dertrax en ze zei toen: 'ik hoop dat je het me verteld als je het voor de eerste keer hebt gedaan' en ik heb ja gezegd... :S
    Nu wil ik het haar wel zeggen,, maar weet niet goed hoe :S
    Iemand tips/ideeën??

    Xx(K)

    Pff, toen ik het voor het eerst had gedaan heb ik gewoon al mijn moed bijeen geraapt en het verteld.

    Je moet het gewoon zeggen, ze zal heus niet kwaad zijn ofzo (:
    Zeg dat je het moeilijk vind om te zeggen, echt ze zal het wel begrijpen (:


    You’re falling into history.

    Mijn grootouders kwamen de trap op toen mijn vriend en ik het voor de eerste keer deden. Je moet weten dat zij streng christelijk zijn. Oh, wat was dat een rotmoment. Gelukkig zijn ze er nooit achtergekomen.
    Ik zou het wel gewoon zeggen, want je hebt gezegd dat je dat zou doen.. Succes ermee! (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Raap al je moed bij elkaar, helemaal uit je tenen, en zeg het dan :3
    Ze heeft ten slotte zelf gezegd dat je het moest zeggen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze zal niet kwaad ofzo zijn hoor, als je het zegt. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Illuminati schreef:
    Raap al je moed bij elkaar, helemaal uit je tenen, en zeg het dan :3
    Ze heeft ten slotte zelf gezegd dat je het moest zeggen ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou het gewoon zeggen. Waarschijnlijk lucht het heel erg op. Vraag desnoods of je vriend naast je komt zitten als je het verteld, voor wat steun. Succes! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Mischien moet je het eerst over iemand anders zeggen.Bijv. dat ze het niet durft te vertellen.Luister goed naar het reactie van je moeder. Zeg dan:Het gaat niet om mijn vriendin, zij is niet de enigste.IK ook.
    Mischien is dat een ideetje?

    Raap al je moed bij elkaar en zeg het. Ik weet dat het eng is. Maar ze heeft zelf gezegd dat je het moet zeggen, dus ze zal echt niet boos worden! Succes!!


    If you want perfection, buy a Barbie

    het klinkt misschien gek, maar ouders weten meestal wel of je het wel of niet gedaan hebt. hoe weet ik dat ook niet. maar mam wist het al voordat ik het verteld had :)

    Je moet het eerlijk tegen je moeder vertellen. Misschien reageert ze boos of misschien vind ze het leuk voor je? Je kan het niet weten. Probeer het te vertellen als ze in een goede bui is. Ik weet zeker dat ze het zal begrijpen ;)

    Succes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    bij mij was het zo
    ik ging naar de psychologe, en ik was aan het sms'n met mijn vriendje van toen, hij maakte het juist uit toen ik daar binnen zat.
    ik draaide me naar m'n moeder en zei: "ik heb 2 keer seks gehad met J."
    en eersty geloofde ze me niet!
    maar dat was misschien bijna een maand nadat we het gedaan hadden..
    nadien was ze super pist (:

    Casanova schreef:
    Ik zou het gewoon zeggen. Waarschijnlijk lucht het heel erg op. Vraag desnoods of je vriend naast je komt zitten als je het verteld, voor wat steun. Succes! (flower)

    Lijkt me inderdaad wel eng om te vertellen. Misschien kun je haar eerst herinneren aan het gesprek dat jullie hadden, over dat ze heeft gezegd dat je het moet vertellen als je het gedaan hebt, en dan vertel je het aan haar, bijvoorbeeld.
    Heel veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    "Ja mama, daarnet toen je kwam roepen dat we moesten komen eten was het onze eerste keer, dankje om het te verpesten" Ghahah. Dat zou ik nog zeggen ook -a- Maar ik denk niet dat dat ook zo slim is. Zeg het gewoon op het eind van de week ofzo. Begin er gewoon over. Je moet je er niet voor schamen of eender wat.


    Some people make the world special just by being in it

    Haha, dat is mij ook gebeurd de allereerste keer XD Toen zijn we na het eten gewoon weer opnieuw begonnen, ghehe. :Y)
    Maar, ik zou het wel vertellen aan je moeder, als ik jou was. Tenminste, als ze er geen groot punt van maakt. Als ze er anders achterkomt, dan vertrouwt ze je later niet meer.


    Life is hard and then we die