• Als er iemand van 14 jaar een relatie heeft, dat iedereen dan reacties geeft met 'keep it'. Ik bedoel, je bent 14. De kans dat je met die persoon voor de rest van je leven samen blijft is 0,1% o_o
    Ja, opgekropte frustraties :'D

    Wat vinden jullie hiervan?


    Never run out of reasons to smile...

    Patat schreef:
    Mijn vriendin is 14 jaar... :8

    Ik hoop enkel maar dat jullie ongelijk hebben, want ik hou echt van haar (K)

    LMFAO MUCHHHH.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ja vind ik ook, maar als dat meisje van 14 al een paar maanden met degene heeft vind ik wel dat het dan wel echt zou zijn ofzo.
    Ik haat het ook als iemand na een dag verkering al zegt: wjnmk :s


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ach gewoon genieten van de relatie :Y) (en als je dan uit elkaar gaat doe het in vrede :'D)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sorry hoor, maar wat is daar mis mee :O Owkee, de kans is klein dat het voor altijd is, maar zelfs als je 30 bent is de kans klein dat iets voor altijd is! Laat lekker verliefd zijn ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb al bijna negen maanden met m'n vriendje en ik ben vijftien, binnenkort zestien. Valt dat ook niet onder serieus dan?


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Ik haat dingen als mensen 12 zijn en dan zeggen ze van; Schatje hou van jou, wij voor altijd, never let you go *lebberpoppetje* XXXXXXX
    Blerg-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn neef is samen met zijn vrouw sinds zijn 17e, zij was 15. Ze zijn nu getrouwd en supergelukkig.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wounded schreef:
    Laat die mensen toch, it keeps them outta jail xd


    I´m nothing special.

    Mwah, die mensen die dat zeggen weten zelf ook wel dat het niet voor altijd zal blijven, en de meeste koppels meestal ook. Een vriendin was er laatst nog over bezig dat ze echt nog wel een ander lief wou.
    Maar eigenlijk vind ik het sowieso vreemd dat mensen van mijn leeftijd een relatie hebben. :x Haha, klinkt gek, maar ik zou veel te bang en te onzeker zijn om zoiets te beginnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken iemand, die was 14 en is nu 16 en heeft bijna 2 jaar met haar vriendje. Lekker zelf weten. Van zo veel mensen is hun relatie stuk gelopen. Ik vind eigenlijk dat 14 een beetje jong is om voor het leven een relatie te hebben, want dan heb je verder niets uitgeprobeerd..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb dr geen mening over maar wat ik wel haat is als mensen met schatje gooien en al ;P
    dus.. al die gastjes met wie ik heb gehad of die me leuk vinden en met schat gooien.. dat leer ik ze gelijk af :D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vind wat hier staat allemaal beetje overdreven. Ik was ook veertien toen ik iets kreeg met mijn vriend. Zijn dit jaar twee jaar samen, je kunt wel degelijk heel erg van iemand houden op je veertiende.

    Alhoewel ik het er wel mee eens ben, dat ik het beetje vreemd vind dat ze na een paar dagen al zeggen dat ze elkaar niet meer kwijt willen.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Tjaaa.. Ik snap heel goed wat je bedoelt..
    en ik kon me er ook altijd aan ergeren.
    Maar ik ben nu 15 en heb echt een lieverd van een jongen gevonden.
    en nu kun je wel zeggen 'het gaat toch wel weer uit, dat hou je nooit voor de rest van je leven vol' .. en dat is ook wel zo. Maar ik wil daar op zo'n moment niet aan denken. Want nu hoop ik dat we wel vooraltijd bij elkaar blijven.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:05 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nja, een vriendin van mij heeft een vriend (ong. 2 jaar) en die vriend die heeft 't echt al over trouwen en kinderen enzo. Dat vind ik echt té.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wounded schreef:
    Laat die mensen toch, it keeps them outta jail xd