• Als er iemand van 14 jaar een relatie heeft, dat iedereen dan reacties geeft met 'keep it'. Ik bedoel, je bent 14. De kans dat je met die persoon voor de rest van je leven samen blijft is 0,1% o_o
    Ja, opgekropte frustraties :'D

    Wat vinden jullie hiervan?


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ken iemand die is 27 en al sinds haar 15e met dezelfde dus ja... Maar na 1 week ofzo van never let you go vind ik ook altijd zo vreselijk xD

    Toen ik 14 was - en ja, een relatie had - wist ik al dat het vroeg of laat over zou zijn :] Laat ik zeggen dat ik gewoon realistisch ben, en dat toen ook al was. Maar dat vond ik prima zo. Ik hoef nu nog niet iemand voor heel het leven. Ik ben 18 :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat snap ik wel. Maar misschien dat als het echt heel goed voelt. Ik weet niet. Ik snap zelf ook nooit helemaal hoe dat komt. :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn oom en tante hebben elkaar op de middelbare leren kennen en zijn nu al lang gelukkig samen ;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Laat die mensen toch, it keeps them outta jail xd


    None but ourselves can free our minds.

    Moeten ze zelf weten, kan me er niet aan ergeren (krul)


    -

    Ahw, ik ken iemand die had met iemand, net 5 dagen ofzo.
    En de pf was al zoenend, en #1, Neverbreak,, en dat zei die jongen ook van zijn vorige vriendin, en hij is 12/13

    Ik heb er zo'n hekel aan als van die kindjes van 14 die een relatie hebben, de hele tijd 'i love you' 'never wanna lose you' en zulk soort dingen naar elkaar gaan sturen ~_~


    As travars

    wat is er mis mee dan?

    I agree.


    Has no one told you she's not breathing?

    Genius schreef:
    Moeten ze zelf weten, kan me er niet aan ergeren (krul)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik vind het ook altijd raar als mensen van 14-16 toekomstplannen maken met hun vriendje/vriendinnetje, ik kan me haast niet voorstellen dat je dan al echt voor de rest van je leven met die persoon wil doorbrengen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Agree.
    Mijn vriendin dr' eerste relatie:
    SCHATTJEEE WIJ FOREVER NTB LOBI DIKKE HARDE LOBI /vreselijke emoticons van hyves, dat ze gaan trouwen weetjewel/

    Oh man ik kan het niét uitstaan.
    Oh en ook niet; wij nooit uit elkaar.
    En dan is het uit elkaar, geef ik een reactie er op, en dan moet ik mn bek houden. :c


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Mijn vriendin is 14 jaar... :8

    Ik hoop enkel maar dat jullie ongelijk hebben, want ik hou echt van haar (K)

    Wounded schreef:
    Laat die mensen toch, it keeps them outta jail xd


    its always the same road,it just go's on and on..