• Ik ga dus naar Pinkpop, de maandag.
    Ik word heen gebracht met een vriendin, door de vader van mijn vriendin.
    Vrienden van mij EN mijn crush zijn daar al, want zij gaan drie dagen. Ik super blij natuurlijk, want dan ben ik gewoon de hele dag bij hem en dat wordt super gezellig.
    Nu kom ik online op msn, en ik zie dat ik een bericht had gekregen, zonder dat ik het wist. Is het van de vriendin van mijn crush die zegt:
    'Heey shireen, ik hoorde dat jij ook maandag naar pinkpop gaat. Ik wilde misschien ook die dag, dus ik vroeg me af als ik mag dat ik dan met jou mee mag rijden als ik mag gaan van mijn ouders?'
    Nee nee nee nee.
    Dit was níet het plan hahahahaha. Hoe aardig ik haar ook vindt, ik wil niet dat ze meegaat.
    Dan verpest ze het meteen die dag omdat dan 'het vriendinnetje' erbij is.
    Wie weet is het dan allang uit of zo, maar toch. Als zij dan meegaat en wie weet gebeurt er iets tussen mijn crush en ik, dan is zij erbij en dat is nogal raar.
    Shit, dit is echt awesome. :/
    Pfoeeeee, wie zit er ook in zo'n dillema?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ooooh dat is wel klote ja ;o Ik zou dan ook niet weten wat je moet doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Doe alsof je dat nooit hebt gelezen.


    We accept the love we think we deserve.

    say ya weren't online


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Als zij dan meegaat en wie weet gebeurt er iets tussen mijn crush en ik, dan is zij erbij en dat is nogal raar.

    Zeg niet dat zij zijn officiële vriendin is? Anders heb jij geen recht van spreken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wees aardig tegen haar. Gewoon aardig. En dan als jullie allemaal een beetje los gekomen zijn, dan heb je tijd om je crush helemaal te versieren, hahah. En als ze je erover aanspreekt, zeg je gewoon dat je dronken was ofzeu. x]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Zeg niet dat zij zijn officiële vriendin is? Anders heb jij geen recht van spreken

    Sorry ik snap je reactie even niet?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    (...)
    Sorry ik snap je reactie even niet?

    Ik vind het erg dat je zegt 'moest er iets gebeuren, dan is dat nogal raar met zij erbij'. Is zij zijn vriendin of niet? Want anders vind ik jou heel erg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind het erg dat je zegt 'moest er iets gebeuren, dan is dat nogal raar met zij erbij'. Is zij zijn vriendin of niet? Want anders vind ik jou heel erg

    Oh, zo!
    Nee, ik bedoel stel dat als het pinkpop is, en het is uit tussen die twee en zij erbij is 'als er iets gebeurt', dan is dat nogal raar.
    Nee, ik ga niet zorgen dat die vriend van haar vreemdgaat. Dat vind ik achterbaks & en onwíjs lullig, dus dat doe ik echt niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou haar gewoon niet mee nemen, dat klinkt misschien wel gemeen van me, maar als je het zelf niet wilt zou ik d'r gewoon niet meenemen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Stiekem denk ik dat ik hier ook egoïstisch zou zijn en haar niet meenemen haha ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha, tja..
    Ik vind het wel super lullig! Hmm.
    Nou ja, we zullen nog zien of ze mag. Aangezien het dan testweek is en zij nogal strenge ouders heeft. Ghehehe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    doe of je het niet gelezen heb ?


    Life is a beautiful struggle

    Clueless schreef:
    (...)
    Oh, zo!
    Nee, ik bedoel stel dat als het pinkpop is, en het is uit tussen die twee en zij erbij is 'als er iets gebeurt', dan is dat nogal raar.
    Nee, ik ga niet zorgen dat die vriend van haar vreemdgaat. Dat vind ik achterbaks & en onwíjs lullig, dus dat doe ik echt niet.

    Haha, oke. Sorry, voor het misverstand. Dan snap ik dat wel dat dat raar zou zijn ja. Maar dan zou ik er eigenlijk niet achter kijken. Hangt natuurlijk af hoe lang ze al uit elkaar zijn dan. Ik zou haar eigenlijk gewoon zeggen dat ze mee mag. Hoeveel procent kans heb je dat ze uit elkaar gaan? En ze kan dan nog altijd beslissen om haar kaar door te verkopen moest het gedaan zijn. Nuja, de keuze is aan jou (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tragically schreef:
    Ik zou haar gewoon niet mee nemen, dat klinkt misschien wel gemeen van me, maar als je het zelf niet wilt zou ik d'r gewoon niet meenemen.

    idd

    Ik zou net doen alsof ik het niet gelezen heb ;$


    -