• Dat je je ogen wilt sluiten en gewoon een paar seconde weer terug naar die oude tijd?
    Soms wil ik, dat ik mijn ogen kon sluiten en terug kon gaan naar de zomer van afgelopen jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, dan wil ik terug naar 29 october 2009 om dan die ene stomme fout recht te zetten. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sadistic schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben dat niet te willen. Verleden is verleden en moet je niet teveel aan vasthangen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ruocco schreef:
    Ja, ook al mag ik dat niet willen van mezelf :')


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Suusijsje schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben.


    None but ourselves can free our minds.

    Carcass schreef
    Suusijsje schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben.


    +

    Hortons schreef:
    Ik mis gewoon het echte kind zijn. Zorgeloos spelen. Ik wil ook terug gaan in de tijd om fouten te wissen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 23:08 ]

    Clueless schreef:
    Graag._O_


    effort never betrays you

    Ik zou er heel veel voor over hebben om terug te gaan naar:
    21-02-2010 en terug naar 02-06-2010. De 21e was de ergste dag uit mijn leven maar ik zou haar zo graag nog een keer willen zien, en de 2e was het meest amazing feestje óóit dat tot 7 uur 's ochtends duurde en we were sooo fucking waisted. Tijdmachines.. dat zou echt wat zijn.


    It's time to be happy again.

    Sadistic schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben dat niet te willen. Verleden is verleden en moet je niet teveel aan vasthangen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Suusijsje schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou zo graag terug naar mijn jonge kinderjaren willen gaan. Dat ik nog zo naïef en zorgeloos was. Gewoon met mijn ouders naar een musical van Sneeuwwitje kunnen gaan en niet de helft van mijn vrije tijd aan toetsen en schoolexamens te hoeven denken.


    To live would be an awfully big adventure

    Naar vorig jaar. Dan had ik ervoor gezorgd dat ik mijn ex niet kwijt was geraakt om zo'n klote reden, want ik mis hem D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I'd love to.


    live the life you love

    Ja, dat heb ik ook wel soms. Maar in feite heb ik het nu ook goed


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vorig jaar was voor mij niet veel beter dan dit jaar. En dat jaar ervoor ook niet, en dat jaar daarvoor ook niet. Ik zou misschien terug willen naar groep 5, maar de rest van de tijd was toch allemaal kak.


    Your make-up is terrible

    Clueless schreef:
    Graag._O_


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3