• Dat je je ogen wilt sluiten en gewoon een paar seconde weer terug naar die oude tijd?
    Soms wil ik, dat ik mijn ogen kon sluiten en terug kon gaan naar de zomer van afgelopen jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Graag._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou er alles voor over hebben.


    everything, in time

    Ja! Vorige zomer heb ik zo'n leuke mensen leren kennen, die ik nu eigenlijk niet meer zie..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Oh ja, maar dat kan niet. Life goes on. Ik zou mijn 3e klas periode terug willen.


    SLOAN.

    Ik stond vanmiddag nog in de wijk bij het huis waar ik woonde van mijn 2 tot mijn 11 jaar. Ik mis het er zo.
    En ik zou zo graag nog een patattenpurree willen eten die m'n oma altijd maakte als ik langs kwam. Maar ze is nu al 8 jaar geleden gestorven. ;(


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    En ook zou ik graag terug in de tijd gaan om dingen die zijn misgelopen terug over te doen en beter. Fouten die ik heb gemaakt zou ik ongedaan maken! Mijn leven beteren. Ik heb van zoveel dingen spijt dat ik er gewoon niet aan mag denken!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik mis gewoon het echte kind zijn. Zorgeloos spelen. Ik wil ook terug gaan in de tijd om fouten te wissen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:34 ]


    <3

    Suusijsje schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben.

    +
    hortons schreef:
    Ik mis gewoon het echte kind zijn. Zorgeloos spelen. Ik wil ook terug gaan in de tijd om fouten te wissen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:40 ]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja. Ik zou zó graag willen dat het weer vorig jaar was.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Suusijsje schreef:
    Ik zou er alles voor over hebben.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja en nee.


    -

    Ja, ook al mag ik dat niet willen van mezelf :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ImAwesome schreef:
    Dat je je ogen wilt sluiten en gewoon een paar seconde weer terug naar die oude tijd?
    Soms wil ik, dat ik mijn ogen kon sluiten en terug kon gaan naar de zomer van afgelopen jaar.


    Ik wil ook terug naar de zomer van vorig jaar.

    Elastic schreef:
    (...)

    Ik wil ook terug naar de zomer van vorig jaar.

    Dan gaan we samen. Ik zit nu net foto's te bekijken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou er alles voor over hebben dat niet te willen. Verleden is verleden en moet je niet teveel aan vasthangen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.