• Dear Qterians,

    Gister zat ik op de bank, mijn vriend en onze roommate roken af en toe wel een jointje, ik heb ook wel eens een paar gerookt maar kreeg er alleen een 'vreetbui' van. Nou ik dacht laat ik eens een nemen met meer erin, dus ik roken, roken, roken.. Op een gegeven moment voelde ik 'm' dus echt, ik dacht dat ik doodging, ik zat voor mijn gevoel op een wolk, en het was gewoon een droom terwijl ik wakker was. Oh ja ik dacht ook dat alles op tv, dat ik dat al had gezien, het werd zo voorspelbaar. Kreeg ook een droge mond, zweethanden, en al mijn zintuigen waren sterker. Komt mijn vriend aan; 'het is net of je dronken bent.' Dus ik zo; 'ja.' Nou dat was ook zo maar ik verloor de controle, en dat voelde gewoon echt klote. Dus ik zo hoelang nog het mag van mij wel ophouden nou. Eindelijk na ongeveer 2 tot 3 uurtjes nam het af en ik was zo blij. Oh men, ik flipte gewoon, en nu wil ik het ook nooit meer, dan ben ik liever dronken en heb ik gelukkig nog de controle over mijn lichaam, het was zo weird.

    Om het topic nog een beetje nuttig te houden, wie heeft er wel eens een jointje gerookt? En hoe wat je ervaring daarmee?


    X


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik, maar nu ben ik er resoluut tegen.
    En mijn vriend maar beweren dat je er de controle nooit door kan verliezen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Houston schreef:
    (...)

    Hahaha, dacht ik eerst ook, toch was ik te curious, :')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nog nooit gedaan en dat wil ik heel graag zo houden ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    euh nee o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    No thank's. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik nog niet, maar dat komt nog wel. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik blowde bijna elke dag toen ik nog met mijn ex had :'D. En nu af en toe nog eens op school, in tussenuren en zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb nog nooit gerookt.


    It's going to be difficult, but not impossible.