• Dear Qterians,

    Gister zat ik op de bank, mijn vriend en onze roommate roken af en toe wel een jointje, ik heb ook wel eens een paar gerookt maar kreeg er alleen een 'vreetbui' van. Nou ik dacht laat ik eens een nemen met meer erin, dus ik roken, roken, roken.. Op een gegeven moment voelde ik 'm' dus echt, ik dacht dat ik doodging, ik zat voor mijn gevoel op een wolk, en het was gewoon een droom terwijl ik wakker was. Oh ja ik dacht ook dat alles op tv, dat ik dat al had gezien, het werd zo voorspelbaar. Kreeg ook een droge mond, zweethanden, en al mijn zintuigen waren sterker. Komt mijn vriend aan; 'het is net of je dronken bent.' Dus ik zo; 'ja.' Nou dat was ook zo maar ik verloor de controle, en dat voelde gewoon echt klote. Dus ik zo hoelang nog het mag van mij wel ophouden nou. Eindelijk na ongeveer 2 tot 3 uurtjes nam het af en ik was zo blij. Oh men, ik flipte gewoon, en nu wil ik het ook nooit meer, dan ben ik liever dronken en heb ik gelukkig nog de controle over mijn lichaam, het was zo weird.

    Om het topic nog een beetje nuttig te houden, wie heeft er wel eens een jointje gerookt? En hoe wat je ervaring daarmee?


    X


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nee en ik ben het eigenlijk ook niet van plan. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Houston schreef:
    (...)

    Ik snapte ook gewoon niet dat ik eerst altijd vreetbuien kreeg en nu ineens zo'n reactie, en ik ben al zo'n control freak.
    Hahaha, ik zeg een ding, nooit meer, echt niet, voor mij niet. Mijn vriend kan er ook heel goed tegen, ik snap t niet, hahahaha. Achjah ;')


    Ah, hij kan gewoon fout gevallen zijn of je hebt teveel gehad. System overload. :Y)
    Verschilt trouwens ook per wietsoort wat voor reactie je lichaam erop geeft en per persoon. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Caribbean schreef:
    Nee en ik ben het eigenlijk ook niet van plan. 8D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ah, hij kan gewoon fout gevallen zijn of je hebt teveel gehad. System overload. :Y)
    Verschilt trouwens ook per wietsoort wat voor reactie je lichaam erop geeft en per persoon. (:

    Ja dat is wel waar, dit was ook hele andere wiet dan ik eerder had gehad, en dan ook nog meer dan normaal.. haha.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik drink en rook niet. (krul)


    We accept the love we think we deserve.

    Caribbean schreef:
    Nee en ik ben het eigenlijk ook niet van plan. 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee ik heb nog nooit geblowt. xD

    Tsjah als ik dronken ben, flirt ik met iedere leuke jongen xD Maar ik drink soms dan, en dan probeer ik me in te houden van me vriendje, dan vind ik ook iedereen zooww lief xD


    What is youre favo scary movie?

    In de tijd dat ik nog met mijn ex had blowde ik sws elk weekend. Ik vind het wel lekker chill gewoon, maar bad trips vind ik dood eng. Ik maak die altijd erger dan het is en dat moet je juist niet doen (krul)


    -

    Caribbean schreef:
    Nee en ik ben het eigenlijk ook niet van plan. 8D


    Hahaha, dacht ik eerst ook, toch was ik te curious, :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Genius schreef:
    In de tijd dat ik nog met mijn ex had blowde ik sws elk weekend. Ik vind het wel lekker chill gewoon, maar bad trips vind ik dood eng. Ik maak die altijd erger dan het is en dat moet je juist niet doen (krul)

    Same here, :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 17:23 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    nee nog nooit
    ik wil het eigenlijk ook totaal niet!!!!!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee (krul)

    Ik heb nog nooit gerookt of zelfs een trekje genomen :')
    Maar ik ben wel eens dronken geweest, toen ik twee was ^^ en afgelopen Nieuwjaar was ik ook zo goed als dronken...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Was niet slim van je.
    Ik rook gelukkig niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nog nooit, heb er ook geen behoefte aan.