• Ja, ik irriteer me er dus aan dat als je bijv. Sun typt hele lijst krijgt met namen en niet alleen de user die Sun heeft.

    Dus ik had het idee, dat er misschien een appart vak ofzo of dat diegene die die naam echt heeft bovenaan komt als je die zoekt.
    anders zou je echt 10 pagina's misschien afmoeten zoeken voor die persoon.

    Ik hoop dat jullie het snappen?


    Ivar Oosterloo.

    Mee eens! Als ik bijvoorbeeld 'meisje van de maan' zoek als verhaaltitel krijg ik alle verhalen waar zowel 'meisje' 'van' 'de' en 'maan' in staan. Yeah, no shit dat dat dan tienduizend verhalen zijn. Ik heb hier al een hele tijd eerder voor geopperd, maar er werd niks aan gedaan.
    Hoop dat dat deze keer wel gebeurt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Rubber schreef:
    Ja, ik irriteer me er dus aan dat als je bijv. Sun typt hele lijst krijgt met namen en niet alleen de user die Sun heeft.

    Dus ik had het idee, dat er misschien een appart vak ofzo of dat diegene die die naam echt heeft bovenaan komt als je die zoekt.
    anders zou je echt 10 pagina's misschien afmoeten zoeken voor die persoon.

    Ik hoop dat jullie het snappen?

    Ik heb ingesteld dat je ook de zoekoptie 'username - go' kunt gebruiken. Daarmee surf je direct van het profiel van deze persoon (Y)


    Dit is mijn signature...

    Acceptance schreef:
    Ik doe altijd gewoon: quizlet.nl/users/Endanhierdenaam ik weet niet waar jij het voor nodig hebt.. maarja.. ok. lol.


    Hope goes lost but never dies.

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik heb ingesteld dat je ook de zoekoptie 'username - go' kunt gebruiken. Daarmee surf je direct van het profiel van deze persoon (Y)

    Great!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.