• ja kennen jullie iemand die bang is voor komkommers? of ben je dat misschien zelf?

    Waar ben jij bang voor?

    een jongen uit een band die ik heb leren kennen is dus bang voor komkommers :Y)


    Ivar Oosterloo.

    Ik ben bang voor dieptes en spinnen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik kan zo even niet bedenken waar ik bang voor ben. spinnen misschien, maar dan alleen die hele grote harige :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Spinnen, Ballen(Bijvoorbeeld met vollybal zijn we 1na laaste geworden omdat ik niks dee omdat ik bang was -.-') en ik heb hoogtevrees


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    GD schreef:
    (...)Jessi vindt ze volgens mij alleen stinken, want zekan niet tegen waterige groenten/fruit ='D


    Nee volgens mij was ze er echt bang voor :O Ze was er echt voor aan het wegrennen tijdens Hello Baby. :X


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    IK ben voor een paar dingen bang. Maar die zijn allemaal de hens in gegaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken iemand die bang is voor kaas.

    Ja, dat is serieus :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Ik ken iemand die bang is voor kaas.

    Ja, dat is serieus :')

    Lol, weird.
    WATCH OUT! THE CHEESE WILL ATTACK YOU! ZOEK DEKKING!
    Ik zou me rot amuseren... :')
    Bad, bad.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben bang voor de toekomst en hoogtes.
    Maar niet voor komkommers. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    iloveminke schreef:
    Tja, ieder zo z'n angsten hé.. :x
    Ik ben bang voor euhmm.. de dood.

    Als ik ergens niet bang voor ben, is het de dood. Zolang het maar snel en/of pijnloos gaat. (dus niet uit elkaar getrokken worden door bankschroeven ofzo) Verder ben ik bang voor.. water als ik de bodem niet kan zien - gooi me neer in een open zee en ik ga zo ong. dood van de angst- en ik ben ook niet zo dol op enge horrorfilm figuren.


    It's time to be happy again.

    Clowns, spinnen & verdrinken.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben bang voor spinnen xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    En dan zeggen ze dat het al raar van mij is dat ik bang ben voor spinnen x'D Die leven tenminste nog, haha.


    To live would be an awfully big adventure