• Geniaal haha. Nou kijk.
    Mn vriendin en ik liepen zo in het winkelcentrum. Er liep net een oud vrouwtje langs. En er stond zon speelauto, waar je geld in moet stoppen en dan heen er weer gaat. Dus ik zeg zo tegen mn vriendin. He daar wou jij toch nog in? Ik heb nog wel wat geld voor jou dan mag je daar wel in. Maar dan moeten we dat eerst aan jou moeder vragen. Dat zei ik echt met een heel sirieus gezicht en mn vriendin zo meespelen. En echt je had dat gezicht van dat oude vrouwtje moeten zien hahaa. Ze keek echt van wtf enzo en helemaal op ons letten lol. Echt zo geniaal.

    Maar om dit topic hoog te houden. Wat vonden jullie vandaag geniaal?

    x(flower)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 12:51 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zit al de hele dag thuis, dus heb niets geniaals meegemaakt. behalve dat ik vannacht m'n pootje stootte tegen mijn bed toen ik naar de badkamer moest.

    Maar vroeger op vakantie werd ik wakker met mijn hoofd op het nachtkastje die langs mijn bed stond, en mijn lichaam lag op de grond.
    Was wel heel komisch.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 12:54 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:


    Maar vroeger op vakantie werd ik wakker met mijn hoofd op het nachtkastje die langs mijn bed stond, en mijn lichaam lag op de grond.
    Was wel heel komisch.
    Haha zoiets hbe ik ook gehad. Ik was zo op vakantie onder mn bed gerold, en toen dachten me ouders dat ik weg was hahaa.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Haha zoiets hbe ik ook gehad. Ik was zo op vakantie onder mn bed gerold, en toen dachten me ouders dat ik weg was hahaa.

    hahaha, ik vind slaapwandelaars eng. :x was ooit een vrouw en die had haar kinderen en man vermoord in haar slaap, super eng.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    hahaha, ik vind slaapwandelaars eng. :x was ooit een vrouw en die had haar kinderen en man vermoord in haar slaap, super eng.
    Iewl dat is echt scary ! En dan kom je dus de volgende dag achter dat je gewoon je kinderen en man hebt gemoord.!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik ben al 10 minuten achter elkaar aan het niezen -letterlijk-, dus veel vind ik momenteel niet geniaal x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik lig in het ziekehuis en kwam me vriend me proberen vrolijk temaken maar hij viel dus ik lag wel in een duik.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 13:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Ik lig in het ziekehuis en kwam me vriend me proberen vrolijk temaken maar hij viel dus ik lag wel in een duik.
    Sterkte (A)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nou, ik ben ziek dus ik vind niets geniaal :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Nou, ik ben ziek dus ik vind niets geniaal :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.