• Iknow ik ben apart, maar winter of herfst vind ik veel mooier dan zomer.
    Het is warm, je zweet je meteen dood als je wat doet, de stad is vol + iedereen wil zwemmen of andere watersporten doen. -ihatethat.-
    En ik haat in korte shirtjes lopen (cat)

Lol, dat moest ik even kwijt.

Iemand die mijn mening deelt?

Ik hou van winters als deze:

(foto is vorig jaar getrokken in de ardennen)
    en van zomers als deze:

(foto is deze zomer getrokken in Corsica)

[ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:28 ]

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Het enige kutte aan de zomer vind ik wel dat het 's nachts ook zo akelig warm is zodat je niet kan slapen. Das wel weer klote.

No growth of the heart is ever a waste

Qlimax schreef:
    Ik haat de herfst en de winter juist. Geef mij maar zon.

As travars

Ik hou van de zomer, nouja van de lente.
    Dan kan ik buiten zijn

"Ignite, my love. Ignite."

Ik vind het allebei leuk!
    Meestal wil ik in de zomer dat het weer winter wordt en in de winter wil ik dat het weer zomer wordt! ^^

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

Ik vind het beiden leuk. Korte kleding vind ik namelijk heerlijk, maar de wintermaanden zijn altijd zo gezellig.

*insert philosophical cringe expression here*

Qlimax schreef:
    Ik haat de herfst en de winter juist. Geef mij maar zon.

«´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

TheBoss schreef:
    Het enige kutte aan de zomer vind ik wel dat het 's nachts ook zo akelig warm is zodat je niet kan slapen. Das wel weer klote.

Muggen, TheGame

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Ik heb juist een haat aan de winter en herfst. Koud, nat, rotweer, je bent pas je bed uit en het wordt alweer donker. Da's werkelijk om depressief van te worden! .__.
    Nee, ik hou van heet weer.
    IJsjes eten, fietsen, zwemmen, in weinig kledij lopen. Als je naar het stad gaat en je wil iets gaan passen of iets gaan eten hoef je niet een hele klerenkast aan en uit te doen! .__.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

TheBoss schreef:

Inderdaad en de spinnen, muggen, bijen etc.

Maar voor de rest ben ik echt een zomermens. Het begint eindelijk weer warm te worden en we hoeven niet meer een hele kleerkast aan en ik kan heerlijk ijsjes eten zonder het steenkoud te krijgen. Nee, geef mij maar de zomer. Dat ik zweet vind ik eigenlijk sowieso niet erg, haha. Het is ook een beetje kut met sporten, maar dat is nog altijd beter dan bevriezen! (het is in een paardenbak op de manege namelijk).

To live would be an awfully big adventure

Ik hou van de zomer, lekker buiten zitten en bruin worden. - voor zover als ik dat kan. - Enigste nadeel is de benauwde nachten en de steekvliegen en wespen.

Everything is worse without music.

Wut?! Bestaan dit soort mensen? :')

De zomer is heerlijk! O_O Jij hoeft zeker niet door de plensende regen naar huis te fietsen in de herfst? Iedereen met van die witte gezichten, herfstdip enzo..
    de zomer is heerlijk! <3 Vorige zomer bvb met het WK was echt onvergetelijk <3 !!

ars moriendi

ik hou van zomer, want ik haat lange mouwen en ik zie liever iedereen in korte kleren.
    En mijn handen barsten altijd kapot van de winter.

Today will be Girl's Day party with you~

Neuh, ik vind het juist leuk dat we allemaal verschillende jaargetijden hebben die elkaar afwisselen. (:

Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

Rickjuh schreef:
    (...)

Muggen, TheGame

Bitch! (baby).

No growth of the heart is ever a waste