• OMG, mensen, ik had ineens zo'n goed idee voor een quiz, maar ik moet even een paar rollen hebben.

    Het gaat hierover:
    Bill en Tom krijgen ruzie, en omdat de Goden van hierboven vinden dat het genoeg is bij de broeders Kaulitz besluiten ze drastische maatregelen te nemen.
    Bill en Tom worden wakker, helaas in hetzelfde lichaam. Als dat nog niet alles is: ze worden met z'n tweeën wakker in een meisjeslichaam. Kunnen ze het ooit overleven als ze zo dicht op elkaar leven?

    Rollen:
    -Huidige vriendin Bill xdreamxOn
    -Beste vriendin Bill&Tom JOYCESTAR, sayXkiss
    -Vriendin Georg
    -Vriendin Gustav feelthebeat
    -Dokteres die probeert Georg te versieren LOLLIPOPX3


    Ik kies niet de eerste de beste, maar degene die me het meest geschikt lijkt.

    Wat ik moet weten:
    -Naam
    -Leeftijd
    -Karakter
    -Plaatje
    -Likes
    -Dislikes
    -Stukje tekst
    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt.

    Viel Glück!


    rules don't stop me

    Oeeh, die is wel leuk :$


    rules don't stop me

    Dokteres die Georg probeert te versieren
    Info volgt
    Naam: Yvette
    Leeftijd: 20
    Karakter: Lief, verlegen, klunzig
    Plaatje: http://media.photobucket.com/image/brown%20and%20blond%20hair/instantxclassic/manipulations/hairs/katebrown.png?o=15
    Likes: Appeltaart, goed getrainde lijven, uitgaan
    Dislikes: Beestjes/insecten, moe worden, arrogante mensen (oftewel mijn baas)
    Stukje tekst: Hey, ik ben Yvette. Ben 20 jaar oud, dus nog één jaartje en ik kan niet langer meer op de kosten van mijn ouders teren. Niet dat ik zelf niks verdien. Dat doe ik dus wel, ik werk als dokter (tenminste 'dokteres'=dokter?).
    Mensen bekritiseren mij als een verlegen en stil persoontje, ben ik ook wel, maar niet extreem. Oja, en ik moet altijd morsen of iets laten vallen. Is waarschijnlijk gewoon aangeboren.
    Voor de rest ga ik graag uit met mijn vrienden of maak ik een taart met mijn lief, klein zusje. Mijn ma is daar niet zo blij mee, ik zou totaal niet weten waarom:$ Ik haat gezeur aan mijn kop dat ik mijn troep moet opruimen, en van die enge kleine, kriebelige beestjes.
    Nou dit ben ik dus,


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Meisje waarin Tom && Bill veranderen :

    http://chrisonrails.files.wordpress.com/2007/08/caitlinupton3.jpg

    Ik hb er 1tje voor je gesogt ;)


    Crack a bottle

    Vriendin Gustav

    -Naam: Sophia

    -Leeftijd: 18

    -Karakter: erg lief, beetje verlegen, maar kan ook brutaal zijn, vrolijk, koppig

    -Plaatje: ik kan geen URL's plakken, dus wil je ajb in me fotoboek onder de naam 'sophia' kijken?

    -Likes: dansen (freestyle), muziek, shoppen, party's, vrienden

    -Dislikes: spinnen, players, huppels, school

    -Stukje tekst: Heey, ik ben Sophia. Ik ben 18 jaar en net afgestudeerd. Wat ik later ga doen, weet ik nog niet zo goed. Ik ben ook erg verliefd op Gustav. Je kent hem wel, de drummer van Tokio Hotel. Verder hou ik van mijn vrienden, shoppen en naar een party gaan. Mijn hobbies zijn dansen en muziek. Wat ik haat zijn players, dat komt deels door mijn ex-vriendje. Wat ik ook haat zijn huppels, spinnen, en het school, natuurlijk. Ik ben best een lief meisje dat graag lacht. Soms ben ik een beetje verlegen. Maar als het erop aankomt trek ik mijn mond wel open. Een minder leuk karaktertrekje is dat ik best koppig kan zijn.

    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt: Het is superorigineel en volgens mij gaat het hilarische momenten opleveren! :D Ook al heb ik de rol niet, zou je ajb willen zeggen als het eerste deeltje erop staat?



    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Info staat bij mijn eerdere stukje!
    En ik ga nu voor een plaatje voor de meisjes kijken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    O ik heb de rol niet.. Mag ik dan misschien vriendin Bill of Gustav zijn?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Er zijn gewoon 2 beste vriendinnen van Tom&Bill


    rules don't stop me

    Liefste vriendin Gustav maar als dat niet gaat die zieke dokteres x'D


    Naam Annelies

    -Leeftijd Kies jij maar ^^

    -Karakter LIef, spontaan, koppig, bitchy, snel jaloers, gevoelig en betrouwbaar

    -Plaatje http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73195

    -Stukje tekst

    Haaiii peopz <3
    Mijn naam is zoals je misschien al gezien hebt Annelies en ik leef al *Leeftyd* jaren lang. In mijn vrije tijd, die ik niet echt heb ga ik weg met vrienden en ga shoppen. Ik houd van m'n job als dokteres want soms komt er superknap volk over de vloer. I Like it ^^ Maar uhmm peopz, ik zou ff weg moeten want er komt net een lekkere jongen als klant binnen

    Bye <3

    -Waarom deze serie jou zo leuk lijkt. Omdat ik gewoon die dokteres wil spelen enzoo en omdat ik wel dnek dat jij coole serie's kan maken <3

    Alleen nog de vriendin voor Georg

    Ik ga nu het 1e deel er btw opzetten.


    rules don't stop me

    Alleen nog de vriendin voor Georg

    Ik ga nu het 1e deel er btw opzetten.


    rules don't stop me

    Naam; Ninaa



    Rol; beste vriendin tom&bill



    Leeftijd; 16



    karakter; Koppig, nieuwsgierig, brutaal, niet op me mondje gevallen, vrolijk, maar voor mensen van wie ze houd lief, trouw, en kan ook dr gevoelens tonen


    likes; Chocolade IJssss, aardbeien, Hip-hop (dansenn^^), breakdance, xtreme sports, graffiti, keyboard spelen, uitgaaan



    dis likes; gladjakkerige viespeuken! Huppelkutjess


    plaatje; kijkk me fotoboekk

    tekstje;
    Yooooooo =D alless goed dann? Met mij wel iig =)
    jaa, sommige weten het, maar ik ben de beste vriendin van de kaulitzjess, ze zijn gewoon mijn alles! Jongens doen nooit zo moeilijk enzo, zijn gewoon, top! ik kan heeel veel lol met ze hebben, ze zijn altijd eerlijk enzo. Niet veel mensen weten het, ik hou het liever uit de media.. geen behoefte aan mijn foto overal in europa en de vs.. Ik doe veel aan dansen, het is gewoon, helemaal mijn ding! sommige mensen huilen om woede of verdriet of blijdschap ofzo, ik dans!:D graffiti spuiten vind ik ook heel chil, het geeft zo'n kick weet je! 2 keer ben ik nog maar gepakt, ik ben gewoon goed(A) nee hoor, grapje, maar ik moet stoppen!

    XoXo

    waarom de serie jou zo leuk lijkt; OMdat ik het een heeeeeeeeeel chil idee vind! echt origineel enzo, xtje niet de standaard verliefd, houden van, vreemdgegaan, zelfmoord plegen, toch weer houden van blabla verhalen(A) (Niet dat er iets mis mee is, maar dit is gewoon ergg cool (cool))

    Dankje lieford voor de coole rol. Weetje, ik dacht da's eens is wat anders dan altijd die vriendinnetjes van mijn wyfie's te zijn ^^ [Wyfie's=TH]

    Danku voor de rol =]
    x3

    JIPPI !!
    Ik hb de rol :D
    Je bnt geweldig :P


    Crack a bottle

    http://www.quizlet.nl/quiz/215019/wir-schlieszligen-uns-ein-thproloog/

    Hier is de proloog, het 1e deel volgt snel (:


    rules don't stop me