• sommige mensen zien het allemaal zo somber in, die leven in een donkere wolk. Altijd maar zeuren, zeggen dat ze het niet kunnen en snauwen. Dat is een van de slechtste dingen die je kunt doen! Waarom niet is een keer het roer omgooien, en positief denken! Loop lekker buiten in het zonnetje, hoor hoe die vogels fluiten, en ruik aan een lekkere bloem. Geweldig toch? En bedenk eens, jij hebt alles om een leuk leven te leiden. Een huis, eten en mensen die om je geven. Veel mensen moeten in armoede leven en hebben dat niet! Wees is dankbaar met wat je wél hebt, in plaats van wat je niet hebt.
    Straal liefde, dankbaarheid en positiviteit uit, en je zult het terugkrijgen. Geluk maak jezelf!


    Expect the unexpected

    geweldig! dit vind ik zo mooi verwoord _O_
    ik ben het helemaal met je eens(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.


    -

    Makkelijker gezegd, dan gedaan :'D Maar het is heel lief bedoeld (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Easier said than done.

    Silmarillion schreef:
    Makkelijker gezegd, dan gedaan :'D Maar het is heel lief bedoeld (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    lek omschreven!
    en je hebt ook nog eens gelijk :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    yes, maar je kunt het altijd proberen..
    en als je het écht wilt, dan kun je dat ook.
    daar geloof ik heilig in(A)


    Expect the unexpected

    Silmarillion schreef:
    Makkelijker gezegd, dan gedaan :'D Maar het is heel lief bedoeld (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geloof me positief denke helpt lang niet altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy
    Geloof me positief denke helpt lang niet altijd. .


    Maar het helpt altijd beter dan negatief denken!


    Expect the unexpected

    BadBlood schreef:
    (...)

    Maar het helpt altijd beter dan negatief denken!

    Nee hoor,ik ben een pessimist en ik daardoor word ik nooit teleur gesteld.
    Als je te veel positief dank is het net liegen en komt de klap,die uiteindelijke toch wel komt,nog harder aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StillBored schreef:
    geweldig! dit vind ik zo mooi verwoord _O_
    ik ben het helemaal met je eens(flower)


    Happy Birthday my Potter!

    StJimmy
    Nee hoor,ik ben een pessimist en ik daardoor word ik nooit teleur gesteld.
    Als je te veel positief dank is het net liegen en komt de klap,die uiteindelijke toch wel komt,nog harder aan. .

    misschien is dat jouw mening, maar ik voel me beter als ik positief denk. Want er zijn ook heel veel dingen waar je positief om kunt zijn in het leven, hele kleine dingetjes, en als je daaraan denkt voel je je beter. iniedergeval ik dan;)


    Expect the unexpected

    Voor sommigen is het heel moeilijk om zomaar positief te gaan denken. Probeer hetzelfde maar te typen als je in een depressie zit en letterlijk in die donkere wolk leeft. Nee, dan kún je niet positief denken, het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. En geloof me, sommigen mensen zeuren niet en zeggen ook niet dat ze het niet kunnen, en toch zitten ze in die wolk. Ze vechten en proberen, maar komen er gewoon niet uit. Dat heeft niks met positief denken te maken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef
    Voor sommigen is het heel moeilijk om zomaar positief te gaan denken. Probeer hetzelfde maar te typen als je in een depressie zit en letterlijk in die donkere wolk leeft. Nee, dan kún je niet positief denken, het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. En geloof me, sommigen mensen zeuren niet en zeggen ook niet dat ze het niet kunnen, en toch zitten ze in die wolk. Ze vechten en proberen, maar komen er gewoon niet uit. Dat heeft niks met positief denken te maken. .

    oke, i agree.
    Maar depressies komen vaak door wat je omgeving je heeft aangedaan, of iets dat je overkomen is, en dan snap ik dat je het moeilijk hebt en dat je het niet meer ziet zitten.
    Maar als die mensen écht uit die donkere wolk willen komen, en ze geven daar alles voor wat ze hebben, dan geloof ik dat ze het ook kunnen. Maar daar is wel heel wat voor nodig ja.
    Er zijn genoeg mensen die over hun depressies heen zijn gekomen, mijn moeder en een vriendin van mij, en dat zijn nu hartstikke gelukkige mensen, sorry voor mijn lange verhaal(flower)


    Expect the unexpected