• Haai! Ik ben de laatste tijd erg verveelt maar ik maak graag covers. hier is een voorbeeld:



    Ik kan ieder plaatje bewerken, als je zelf al een plaatje hebt, graag de titel van de story erbij zetten.

    Als je zelf nog geen plaatje hebt, dan kun je het beste de beschrijving, wat voor een plaatje je ongeveer wilt, en de titel van de story.

    De cover is meestal dezelfde dag/de dag erna al klaar. Ik stuur je dan de link in een PB of in je gastenboek.


    We'd be forever young, think of it!

    zou je hier iets mee kunnen? Ik weet niets
    Naam verhaal: History Repeats itself
    beschrijving:

    iedereen kent ze wel, Godric Gryffindor, Helga Hufflepuff, Salazar Slytherin en Rowena Ravenclaw, de stichters van Zweinstein. Jaren lang was het onbekend of er nog levende nakommelingen van hen zijn. Nu, jaren later gaan Jayden Gryffindor,Rosalie Hufflepuff, Jackson Ravenclaw en Ty-Ohni Slytherin naar Zweinstein. Al van het begin hebben ze een grote druk op zich. Allen worden ze gesorteerd in de afdeling met hun naam. Ieder verwacht grootse dingen van hun. Alles gaat goed tot in hun tweede jaar de geheime kamer word geopend verdenkt iedereen Ty-Ohni. Alleen Harry Potter, Jayden, Rosalie & Jackson geloven haar. Kan ze haar onschuld bewijzen?
    .


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    taraluis schreef:
    cool kan je er ook een voor mij maken (A)
    met een meisje erop (het liefst met bruin haar en beetje bruine huidskleur...) en een zonsverduistering als dat kan...
    en als het niet kan dan niet :P
    ze zijn echt mooi trouwens


    hier is ie, zonder zonsverduistering:




    Als je hem niet leuk vind maak ik een andere ;)


    We'd be forever young, think of it!

    oke oke oke oke oke oke oke oke HIJ IS SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    uber veel thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Messenger schreef:
    voor deze?


    hier is ie:


    We'd be forever young, think of it!

    Confringo schreef:
    zou je hier iets mee kunnen? Ik weet niets
    Naam verhaal: History Repeats itself
    beschrijving:

    iedereen kent ze wel, Godric Gryffindor, Helga Hufflepuff, Salazar Slytherin en Rowena Ravenclaw, de stichters van Zweinstein. Jaren lang was het onbekend of er nog levende nakommelingen van hen zijn. Nu, jaren later gaan Jayden Gryffindor,Rosalie Hufflepuff, Jackson Ravenclaw en Ty-Ohni Slytherin naar Zweinstein. Al van het begin hebben ze een grote druk op zich. Allen worden ze gesorteerd in de afdeling met hun naam. Ieder verwacht grootse dingen van hun. Alles gaat goed tot in hun tweede jaar de geheime kamer word geopend verdenkt iedereen Ty-Ohni. Alleen Harry Potter, Jayden, Rosalie & Jackson geloven haar. Kan ze haar onschuld bewijzen?
    .


    working on it, binnenkort klaar


    We'd be forever young, think of it!

    ImTheWolf schreef:
    (...)

    hier is ie:


    Omfg dankjewel :9~!

    Confringo schreef:
    zou je hier iets mee kunnen? Ik weet niets
    Naam verhaal: History Repeats itself
    beschrijving:

    iedereen kent ze wel, Godric Gryffindor, Helga Hufflepuff, Salazar Slytherin en Rowena Ravenclaw, de stichters van Zweinstein. Jaren lang was het onbekend of er nog levende nakommelingen van hen zijn. Nu, jaren later gaan Jayden Gryffindor,Rosalie Hufflepuff, Jackson Ravenclaw en Ty-Ohni Slytherin naar Zweinstein. Al van het begin hebben ze een grote druk op zich. Allen worden ze gesorteerd in de afdeling met hun naam. Ieder verwacht grootse dingen van hun. Alles gaat goed tot in hun tweede jaar de geheime kamer word geopend verdenkt iedereen Ty-Ohni. Alleen Harry Potter, Jayden, Rosalie & Jackson geloven haar. Kan ze haar onschuld bewijzen?
    .


    Hier is ie:



    Niet tevreden? bij ons kunt u altijd ruilen (flower)


    We'd be forever young, think of it!

    Messenger schreef:
    (...)
    Omfg dankjewel :9~!


    Leuk dat je er zo blij mee bent!

    (weet iemand nog een handig programma om te zorgen dat je plaatjes mooi kan laten overlopen?)


    We'd be forever young, think of it!

    ImTheWolf schreef:
    (...)

    Leuk dat je er zo blij mee bent!

    (weet iemand nog een handig programma om te zorgen dat je plaatjes mooi kan laten overlopen?)

    Picasa?
    of picnic.com?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Picasa?
    of picnic.com?


    thx. Ik gebruik fotoflexer... Ik zal ze uitproberen (A) thx.


    We'd be forever young, think of it!

    En toen verzond ik per-ongeluk een leeg forumbericht. Crap.

    Ik pas m ff aan maar kan m nie weghalen :(

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 11:47 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Ik heb geen stories, maar ik vind ze wel heel mooi. Dus ik vroeg me af, doe je ook aan bureaublad-achtergronden maken? (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Wil je een cover voor 'My Life As A Mudblood. I Thought...' maken?
    Het gaat over een meisje Anna, en zit bij Griffoendor, maar wordt verliefd op Draco, wat dus eigenlijk helemaal niet kan. Het liefst dus iets met Draco en Hogwarts. Ook een beetje geheimzinnigheid is wel goed...
    Alvast dank je!<3 (K)

    Is niet meer nodig!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 18:46 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    QueenOfLions schreef:
    Wil je een cover voor 'My Life As A Mudblood. I Thought...' maken?
    Het gaat over een meisje Anna, en zit bij Griffoendor, maar wordt verliefd op Draco, wat dus eigenlijk helemaal niet kan. Het liefst dus iets met Draco en Hogwarts. Ook een beetje geheimzinnigheid is wel goed...
    Alvast dank je!<3 (K)


    ik ga m'n best doen ;)


    We'd be forever young, think of it!

    Zou je dat plaatje die jij postte eens willen zonder tekst. Ik vind hem echt mooi. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?