• Haai! Ik ben de laatste tijd erg verveelt maar ik maak graag covers. hier is een voorbeeld:



    Ik kan ieder plaatje bewerken, als je zelf al een plaatje hebt, graag de titel van de story erbij zetten.

    Als je zelf nog geen plaatje hebt, dan kun je het beste de beschrijving, wat voor een plaatje je ongeveer wilt, en de titel van de story.

    De cover is meestal dezelfde dag/de dag erna al klaar. Ik stuur je dan de link in een PB of in je gastenboek.


    We'd be forever young, think of it!

    Ach, ik heb niks beters te doen. En ik heb eigenlijk nog wel een cover nodig voor mijn verhaal Never Give In.

    Het gaat over een dude die op straat leeft, nadat hij het huis is uitgegooid door zijn ouders vanwege zijn sexualiteit.
    Verder loopt hij graag op het strand en houd hij van regen.
    Het is een beetje een rocker dude, maar dat is niet echt verplicht hoor :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Voor mij hoeft het niet (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Soort plaatje: Tom Kaulitz en een meisje, het liefst zoiets en dan het liefst een foto van Tom, met cornrows (:
    Titel: Walk away from home to meet your idol


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Synyster schreef:
    Ach, ik heb niks beters te doen. En ik heb eigenlijk nog wel een cover nodig voor mijn verhaal Never Give In.

    Het gaat over een dude die op straat leeft, nadat hij het huis is uitgegooid door zijn ouders vanwege zijn sexualiteit.
    Verder loopt hij graag op het strand en houd hij van regen.
    Het is een beetje een rocker dude, maar dat is niet echt verplicht hoor :3






    Ik heb er een aantal. Je kan dus kiezen ;)

    hier is nr 1:



    hier is nr 2:



    En de laatste:



    Is dit een beetje wat je bedoelde?


    We'd be forever young, think of it!

    Ja <3 Nice :3
    Thanks (:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    zou je please een cover voor mij willen maken???
    deze
    en deze
    srry dat ze in mn fotoboek staan, kheb niks beters :$
    liefst zo dat ze over elkaar heenzitten ofzow...
    titel erop: behind the scenes
    thnx! (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kiss from a rose.

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.

    Lily heeft lang blond haar, het liefst iets met dat meisje, zonder dat je haar gezicht ziet. (:
    Laat je creativiteit maar los haha

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 16:53 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    MyRainbow schreef:
    zou je please een cover voor mij willen maken???
    deze
    en deze
    srry dat ze in mn fotoboek staan, kheb niks beters :$
    liefst zo dat ze over elkaar heenzitten ofzow...
    titel erop: behind the scenes
    thnx! (flower)


    Working on it, morgen klaar.


    We'd be forever young, think of it!

    Morgaine schreef:
    Kiss from a rose.

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.

    Lily heeft lang blond haar, het liefst iets met dat meisje, zonder dat je haar gezicht ziet. (:
    Laat je creativiteit maar los haha


    Working on it, morgen klaar


    We'd be forever young, think of it!

    Voor mij kan je er wel één maken (;

    tekst: You are my only hope.
    plaatje: een hulpeloos meisje die bijv: wacht op iemand ofzo.. iets met de titel te maken heeft enz.

    <3.


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Voor mij kan je er wel één maken (;

    tekst: You are my only hope.
    plaatje: een hulpeloos meisje die bijv: wacht op iemand ofzo.. iets met de titel te maken heeft enz.

    <3.


    Hier is nr 1:



    en nr 2:



    Tevreden?


    We'd be forever young, think of it!

    cool kan je er ook een voor mij maken (A)
    met een meisje erop (het liefst met bruin haar en beetje bruine huidskleur...) en een zonsverduistering als dat kan...
    en als het niet kan dan niet :P
    ze zijn echt mooi trouwens


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Morgaine schreef:
    Kiss from a rose.

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren kunstschaatsen om iedere week een kür te laten zien. Het meisje heet Lily Morris en is opkomend schrijfster. Het meisje intrigeert hem, maar hij negeert het gevoel. Ze is namelijk nog maar 19 en hij al 32.

    Lily heeft lang blond haar, het liefst iets met dat meisje, zonder dat je haar gezicht ziet. (:
    Laat je creativiteit maar los haha


    Haha, hij is nu al klaar. Het was best moeilijk om een leuk schaatsduo-achtig iets te vinden dus heb ik er dit van gemaakt. Vind je het wat?


    We'd be forever young, think of it!

    ImTheWolf schreef:
    (...)

    Haha, hij is nu al klaar. Het was best moeilijk om een leuk schaatsduo-achtig iets te vinden dus heb ik er dit van gemaakt. Vind je het wat?



    Echt héél erg mooi! Dank je, dank je!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.