• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Mijn gewicht is ook prima met mijn lengte, maar ik zie een buikje en die wil ik weg hebben (krul)


    -

    Genius schreef:
    Mijn gewicht is ook prima met mijn lengte, maar ik zie een buikje en die wil ik weg hebben (krul)

    gewoon elke dag een kwartiertje buikspier oefeningen doen dan ben je er zo vanaf :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik wil gezonder gaan eten, meer sporten etc. maar niet om het afvallen, maar om het gezonde.
    Ik ga sowieso niet diëten, want dat gaat niet werken, je moet je hele levensstijl aanpassen.
    Daarbij pas ik goed op met wat ik eet, en of ik genoeg eet, omdat mijn vriendin sinds een tijdje echt anorexia heeft ontwikkeld, en ik me absoluut niet zo wil gaan voelen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    StillBored schreef:
    (...)
    gewoon elke dag een kwartiertje buikspier oefeningen doen dan ben je er zo vanaf :3

    Moet ik maar eens mee beginnen dan :'D


    -

    Inglourious schreef:
    Gewoon géén suiker. Normaal eten maar geen snoep. En elke dag een half uur wandelen (: Dat doe ik nu en het bevalt heel goed.

    Godverdomme, nu ben ik ongestelt en dan heb ik altijd zin in snoep, chips, gewoon alles wat lekker en zoet is MEAN! (cat)

    Ik ben al 2 weken bezig D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Mijn gewicht is ook prima met mijn lengte, maar ik zie een buikje en die wil ik weg hebben (krul)

    Precies! Maar omdat mensjes om mij heen broodmager zijn, en er trots op zijn, ben ik vanaf mijn 7e gepest en nu MOET het weg :Y)

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Godverdomme, nu ben ik ongestelt en dan heb ik altijd zin in snoep, chips, gewoon alles wat lekker en zoet is MEAN! (cat)

    Dat heb ik ook altijd :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook altijd :')

    Ik heb nu de zoete spaanse aardbeitjes gejat (krul)
    Das gezond, right? (krul)

    Genius schreef:
    Mijn gewicht is ook prima met mijn lengte, maar ik zie een buikje en die wil ik weg hebben (krul)
    same here.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik doe mee :)
    alleen nu heb ik net gezondigd(A) (was op school ligt in mijn hoofd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    1.59/1.60 en ik weeg iets van 52/53/54 kilo.

    schat, zo groot ben ik ook.
    en zo veel weeg ik ongeveer ook, en tuurlijk heb ik wel wat vet, maar ik ga daarom niet lijnen of wat dan ook, ik bedoel, ik ben toch zoals ik ben ? zo moet je me maar accepteren dik/dun/lang/klein i don't care. ;D

    ontopic ; nee ik ga niet mee lijnen, lol.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben al een hele tijd bezig en al 20 kilo kwijt. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    1.59/1.60 en ik weeg iets van 52/53/54 kilo.



    Als dit zo is, dan ben je heel goed op gewicht hoor :S Doe niet zo raar mee met het zogenaamde beeld van wat mooi is. En als je het voor jongens doet: Alleen macho's gaan voor 'het beeld' graag om met hele dunne meisjes. Maar gewone jongens (en ik) gaan toch vooral voor het karakter van iemand. En houden ze meer van normale meisjes en lichtjes stevig (richting stevig) Maar niet echt dik. Dus je moet gewoon een soort balans vinden :)

    (althans ik spreek van mijn ervaring he dat jongens liever meisjes hebben met een normale lijn.)


    Ligt and Darkness are both very different..

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Ik heb nu de zoete spaanse aardbeitjes gejat (krul)
    Das gezond, right? (krul)

    Haha, jaa ^^ Dat is gezond.
    Je moet dan inderdaad zo'n dingen gaan doen (: Ook zoet, maar veeel gezonder!
    Maar ga asjeblieft niet extreem gaan lijnen!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right