• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Ik ben ook aan het afvallen.
    Mijn vader zei laatst tegen me dat ik dik was, en dat niet een keer. Dat was het breekpunt dat ik d8; nu ga ik echt afvallen.
    Ik heb geen zin meer in alle opmerkingen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een beetje kun je gerust proberen (hoewel het me niet nodig lijkt als je 1.60 bent je ong. 53 kilo weegt).
    maar let gewoon op dat je het gezond houdt en niet tever gaat.
    Goed is goed:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik! _O_

    Marz schreef:
    Ik wil het wel, maar dat lukt me toch nooit :'D


    effort never betrays you

    Lievelievelieve Sevda.
    Jij ben ALLES BEHALVE dik.
    Jouw gewicht t.o.v. jouw lengte is DOODNORMAAL.
    Dus maak dat je frieten eet zonder schuldgevoel!
    En wie zijn die domme kutkinders die dingen zeggen dat niet waar zijn? Ik kom ze persoonlijk een pak slaag geven --'


    Has no one told you she's not breathing?

    Sadism schreef:
    Ik! _O_

    Dude, jij ben ook ALLES BEHALVE dik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Jouw gewicht is normaal, ach ik ben ook aan het lijnen


    (Be)lieve in (you)rself

    Woestynbloem schreef:
    Lievelievelieve Sevda.
    Jij ben ALLES BEHALVE dik.
    Jouw gewicht t.o.v. jouw lengte is DOODNORMAAL.
    Dus maak dat je frieten eet zonder schuldgevoel!
    En wie zijn die domme kutkinders die dingen zeggen dat niet waar zijn? Ik kom ze persoonlijk een pak slaag geven --'

    Like iedereen op mn vrienden na want die willen me niet kwetsen.

    Kastanje schreef:
    ik kan da echt niet
    ik probeer gewoon niet teveel te snoepen
    niet dat het me lukt


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Dude, jij ben ook ALLES BEHALVE dik.


    /oneens.

    Ontopic; als je je beter in je lichaam voelt als je iets dunner bent, is het toch geen probleem wat af te vallen. (:

    waarom vind iedereen zichzelf toch te dik >.<
    let er gewoon niet op, als je gewicht goed past bij je lengte, kap er dan gewoon mee, je kwetst jezelf alleen maar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    waarom vind iedereen zichzelf toch te dik >.<
    let er gewoon niet op, als je gewicht goed past bij je lengte, kap er dan gewoon mee, je kwetst jezelf alleen maar

    Lieverd ik kan nu we voor de spiegel gaan staan met een fake lachje en zeggen: 'Ik ben mooi, dun en tevreden' maar diep vanbinnen weet je zelf best dat je het er helemaal niet mee eens bent.

    Volgens mij is het tegenwoordig in om jezelf dik te vinden, en vervolgens van iedereen te horen dat dat niet zo is.
    Of het kan natuurlijk ook aan het onmogelijke schoonheidsbeeld van tegenwoordig liggen, dat zelfs aan meisjes van 12 opgedrongen wordt. Lang leve de massamedia en de popcultuur!
    Anyway, je bent een mens en dus niet een photoshop-product zoals je in tijdschriften en op tv ziet. Één van de zeer weinige beroemde meisjes die zijn ware lichaam laat zien zonder verbergende kleding of editing is Lady Gaga. En guess what; zij voldoet ook niet aan het schoonheidsideaal. Maar ze wordt wel door miljoenen geliefd.
    En stel dat je wel gaat lijnen. Je bent nog steeds de zelfde persoon als die je van tevoren was, hoor. Of je nu een vriendloze nerd met een prachtfiguur bent of ontzettend lelijk maar wel populair; dat heb je echt zelf in de hand.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 20:41 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    Volgens mij is het tegenwoordig in om jezelf dik te vinden, en vervolgens van iedereen te horen dat dat niet zo is.
    Of het kan natuurlijk ook aan het onmogelijke schoonheidsbeeld van tegenwoordig liggen, dat zelfs aan meisjes van 12 opgedrongen wordt. Lang leve de massamedia en de popcultuur!
    Anyway, je bent een mens en dus niet een photoshop-product zoals je in tijdschriften en op tv ziet. De enige persoon die zijn ware lichaam laat zien zonder verbergende kleding of editing is Lady Gaga. En guess what; zij voldoet ook niet aan het schoonheidsideaal. Maar ze wordt wel door miljoenen geliefd.
    En stel dat je wel gaat lijnen. Je bent nog steeds de zelfde persoon als die je van tevoren was, hoor. Of je nu een vriendloze nerd met een prachtfiguur bent of ontzettend lelijk maar wel populair; dat heb je echt zelf in de hand.

    Ik dacht niet dat lady gaga haar gezicht nog zo natuurlijk was?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sevda, jij bént gewoon niet dik dus ik ga het ook niet toegeven. Leer jezelf accepteren.
    Ik moet al veel te veel gezaag en geklaag aanhoren over vriendin die zich te dik vinden terwijl ze dat niet zijn en jij bent wel de laatste die daar een reden voor heeft.


    Has no one told you she's not breathing?