• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Ik wil beetje bij beetje afvallen.

    Ik heb een tijdje besloten gezond te doen, dus elke dag uurtje hardlopen, gezonder eten, maar nóóit, echt never stoppen met eten, dan kom je juist aan.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik kan da echt niet
    ik probeer gewoon niet teveel te snoepen
    niet dat het me lukt


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Doe het dan alsjeblieft op een gezonde manier.


    Olive

    Schatje, hoe groot ben je en hoeveel weeg je?


    #WWED - What Would Emma Do?

    nee niet flink gaan lijnen!!!
    dat gedoe vind ik echt zoo overdreven, altijd vinden mensen zichzelf maar te dik en is dat helemaal niet zo! je moet gewoon gezond blijven eten en lekker sporten, dan kun je bijna niet te dik worden en ben je nog gelukkig ook (: je bent heus niet de enige die zo denkt hoor, iedereen twijfelt wel eens. maar alsjeblieft doe dat jezelf niet aan en blijf gewoon hoe je bent (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Junns schreef:
    Schatje, hoe groot ben je en hoeveel weeg je?

    1.59/1.60 en ik weeg iets van 52/53/54 kilo.

    Ik.
    En het is niet omdat je lijnt, dat je meteen anorexia kan krijgen hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    In de 2e viel ik af, en toen was bleek, mager en niet knap. Nu in de 4e, wil ik afvallen en kan ik het niet eens. En soms ben ik wel tevreden met mijn lichaam, en soms niet. Het zijn fases en dagen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik wil het wel, maar dat lukt me toch nooit :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    1.59/1.60 en ik weeg iets van 52/53/54 kilo.

    Dan ben je goed hoor (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    1.59/1.60 en ik weeg iets van 52/53/54 kilo.


    Dat is juist normaal, hoor. Ik wou dat ik zoveel woog. Ik ben 1.70 en weeg 70 en ik word 20.

    Jacker schreef:
    Doe het dan alsjeblieft op een gezonde manier.

    Dat beloof ik _O_

    StarThief schreef:
    (...)

    Dat is juist normaal, hoor. Ik wou dat ik zoveel woog. Ik ben 1.70 en weeg 70 en ik word 20.

    Mijn BMI hoeft zichzelf niet is de spiegel aan te kijken!

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    1.59/1.60 en ik weeg iets van 52/53/54 kilo.


    Dat is een heel normaal gewicht. Niks om je over te schamen of om jezelf lelijk om te vinden. Want dat ben jij echt niet.


    #WWED - What Would Emma Do?