• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik dacht niet dat lady gaga haar gezicht nog zo natuurlijk was?

    Dat zou ik niet weten, maar heb je de clip van Telephone wel eens gezien? Dat zijn geen grote borsten, strakke buik en een grote kont.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik wou gaan afvallen maar doe ik maar niet
    anders denken mijn vrienden dat ze gelijk hebben dat ik een eetstoornis heb.
    want ik ben ongeveer 1.60 en weeg ongeveer 50 kilo...


    My biggest fear is oblivion.

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Lieverd ik kan nu we voor de spiegel gaan staan met een fake lachje en zeggen: 'Ik ben mooi, dun en tevreden' maar diep vanbinnen weet je zelf best dat je het er helemaal niet mee eens bent.

    iedereen vind bepaalde dingen van zichzelf toch lelijk? als je alleen daar naar gaat kijken, ja dan blijft er weinig zelfvertrouwen over. kijk naar de positieve dingen die je hebt! en alles wat je nog meer hebt! denk eens aan de kindjes in afrika, die zouden er alles aan doen om zoals wij te worden. je hebt het hartstikke goed hier, elke dag eten, vriendinnen school...maak je niet zo'n zorgen joh (;
    ik draai door haha, ja sorry maar ik kan er niet tegen als mensen verdrietig zijn ofzo ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Dat zou ik niet weten, maar heb je de clip van Telephone wel eens gezien? Dat zijn geen grote borsten, strakke buik en een grote kont.

    Jaa, dat wel. Daar ben ik altijd jaloers op, haha ;D
    Maar ik doelde op haar gezicht..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @HAMMERTIME Dat ik niet het perfecte figuur kan hebben accepteer ik, en het gaat mij neit zo zeer om die fotomodellen met hun prachtige, volmaakte figuur. Maar als ik bijvoorbeeld de klas rond kijk en ik kijk naar mezelf, dat is echt niet leuk meer! Iedereen heeft een platte buik, niet al te dikke benen, en dan kijk ik in de spiegel en kan ik mezelf wel wurgen!

    @Sharon Je gaat er vanzelf in geloven, als je al 5 jaar aanhoord dat je dik bent, ik hoor het al sinds mijn 7e en het is enkel erger geworden! Mijn omgeving is dan wel ietwat overdreven mager, dat is wel zo, maar ik ben altijd al de dikste van de groep geweest, dat begint op gegevenmoment ook te knagen.

    MarleentjeJR schreef:
    @HAMMERTIME Dat ik niet het perfecte figuur kan hebben accepteer ik, en het gaat mij neit zo zeer om die fotomodellen met hun prachtige, volmaakte figuur. Maar als ik bijvoorbeeld de klas rond kijk en ik kijk naar mezelf, dat is echt niet leuk meer! Iedereen heeft een platte buik, niet al te dikke benen, en dan kijk ik in de spiegel en kan ik mezelf wel wurgen!

    @Sharon Je gaat er vanzelf in geloven, als je al 5 jaar aanhoord dat je dik bent, ik hoor het al sinds mijn 7e en het is enkel erger geworden! Mijn omgeving is dan wel ietwat overdreven mager, dat is wel zo, maar ik ben altijd al de dikste van de groep geweest, dat begint op gegevenmoment ook te knagen.


    ahh ja dat is echt kut, maar ik vind de mensen om je heen die dat zeggen ook stom! ze houden nou niet echt bepaald rekening met jouw gevoelens >.< mischien helpt een diëtist? maak anders een schema. bijv dat je een paar keer in de week een uurtje gaat hardlopen ofzo. en eet gezond (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MarleentjeJR schreef:
    @HAMMERTIME Dat ik niet het perfecte figuur kan hebben accepteer ik, en het gaat mij neit zo zeer om die fotomodellen met hun prachtige, volmaakte figuur. Maar als ik bijvoorbeeld de klas rond kijk en ik kijk naar mezelf, dat is echt niet leuk meer! Iedereen heeft een platte buik, niet al te dikke benen, en dan kijk ik in de spiegel en kan ik mezelf wel wurgen!

    Dat gevoel ken ik, ja.
    Maar je bent pas 12; Het is logisch dat je je hartstikke onzeker voelt over je lichaam en je figuur, maar dat wordt echt wel minder. Als je niet hele dagen fastfood loopt te vreten, dan kan je er dus niets aan doen en is dit hoe je gebouwd bent. Tenzij je de rest van je leven blijft lijnen, val je toch wel weer terug naar je bouw. En die bouw is niet eens compleet; Je bent pas 12. Het kan best babyvet zijn, toen ik 12 was, was ik ook een heel stuk dikker dan nu. En guess what, ik heb nu ook nog een bolle kop en geen strakke buik, maar ik ben nu eenmaal zo gebouwd. Een beetje vet is gezonder en normaler dan zo'n vel overbeen persoon, geloof me. En daarnaast is het ook hartstikke saai om er uit te zien zoals iedereen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    StillBored schreef:
    (...)

    ahh ja dat is echt kut, maar ik vind de mensen om je heen die dat zeggen ook stom! ze houden nou niet echt bepaald rekening met jouw gevoelens >.< mischien helpt een diëtist? maak anders een schema. bijv dat je een paar keer in de week een uurtje gaat hardlopen ofzo. en eet gezond (:

    Daar zat ik ook al aan te dneken -niet aan de diëtist maar aan eht schema-.
    Ik ga mezelf niet uithongeren, ik heb het één keer geprobeerd, ik zei dat ik geen honger had tijdens het avondeten, maar midden in de nacht werd ik wakker en kreeg ik een vreetbui, dus dat was echt slecht :Y)

    Meer fruit, geen snoep, meer sport, geen Mac, héél soms Subway :Y)

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Dat gevoel ken ik, ja.
    Maar je bent pas 12; Het is logisch dat je je hartstikke onzeker voelt over je lichaam en je figuur, maar dat wordt echt wel minder. Als je niet hele dagen fastfood loopt te vreten, dan kan je er dus niets aan doen en is dit hoe je gebouwd bent. Tenzij je de rest van je leven blijft lijnen, val je toch wel weer terug naar je bouw. En die bouw is niet eens compleet; Je bent pas 12. Het kan best babyvet zijn, toen ik 12 was, was ik ook een heel stuk dikker dan nu. En guess what, ik heb nu ook nog een bolle kop en geen strakke buik, maar ik ben nu eenmaal zo gebouwd. Een beetje vet is gezonder en normaler dan zo'n vel overbeen persoon, geloof me. En daarnaast is het ook hartstikke saai om er uit te zien zoals iedereen.



    MARLEEN BEN JIJ 12??????
    ik dacht serieus dat je 14/15 was ofzo :$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb zo vaak gezegd, ik ga lijnen, maar ik kan dat niet volhouden.

    snoepverslaafd


    Me so good.

    StillBored schreef:
    (...)


    MARLEEN BEN JIJ 12??????
    ik dacht serieus dat je 14/15 was ofzo :$

    Sukkeltje ik ben Sevda, Marleen is MarleentjeSR en die is 15 ja :9~

    StillBored schreef:
    (...)


    MARLEEN BEN JIJ 12??????
    ik dacht serieus dat je 14/15 was ofzo :$

    Dude, het gaat over Sevda. Marleen is MarleentjeSR x]


    Has no one told you she's not breathing?

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Sukkeltje ik ben Sevda, Marleen is MarleentjeSR en die is 15 ja :9~

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH
    ik schaam me nu kapot x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Haha zelf probeer ik ook gewoon wat gezonder te leven omdat ik ook niet tevreden ben met wie ik in de spiegel zie, maar ik heb geleerd dat als je je vergelijkt met je omgeving dat altijd uitvergroot wordt. Vrienden zien er altijd dunner uit dan jijzelf omdat je dan eenmaal geen spiegel bij de hand hebt en dan jezelf dikker gaat voorstellen dan je werkelijk bent. En geloof me, een buikje hóórt bij een meisje, dat is voor de voortplanting. (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    StillBored schreef:
    (...)
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH
    ik schaam me nu kapot x)

    Zou ik ook doen in jouw geval. :P


    Has no one told you she's not breathing?