• ik zat dus mijn brood te eten en had dus geen honger meer,
    de andere helft van mijn broodje had ik dus weggeven want ik vond het zonde om weg te gooien dus ik geef mijn brood weg aan mijn beste vriend want die had dus geen brood bij.
    Loop ik weer terug naar mijn plek in de aula knal ik tegen gijs -jongenvanschool- op en hij zag dus schijnbaar dat ik mijn brood weggaf en hij trok dus zo mijn shirt omhoog en hij zei: 'eet jij wel genoeg' en toen zei ik: 'ja hoezo' hij: 'je liegt want je bent echt dun'...
    Dus om op mijn punt te komen: volgens mijn vrienden heb ik een eetstoornis en ze kijken me walgend aan als ik teveel eet en ze kijken me bezorgd aan als ik te weinig eet hoe kan ik ze laten zien dat ik geen eetstoornis heb.
    Want hoeveel ik ook eet ik kom niet aan.
    thanks for helping (:


    My biggest fear is oblivion.

    Gewoon eten? Ik bedoel, je komt vanzelf wel aan hoor, naarmate je ouder word.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    de volgende (:
    Zucht, eet gewoon meer. je groeit ook nog.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Niks van aantrekken,ik heb het ook. Ik eet wat ik wil en ik kom nu nog niet aan.
    Na de pubertijd kom je waarschijnlijk wel aan,hoef niet maar de kans is groter.
    Wat je vrienden betreft,zeg dat je het lief vind dat ze bezorg zijn maar dat het niet nodig is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Daar gaan we weer..


    -

    jullie reageren allemaal zowel maar ik vraag alleen maar om mijn vrienden -daarmee bedoel ik gijs- duidelijkt te maken dat ik geen eetstoornis heb want dat heb ik echt niet.


    My biggest fear is oblivion.

    Iliano schreef:
    jullie reageren allemaal zowel maar ik vraag alleen maar om mijn vrienden -daarmee bedoel ik gijs- duidelijkt te maken dat ik geen eetstoornis heb want dat heb ik echt niet.


    E-TEN. In hun bijzijn. Je kunt niks doen, verder. Gewoon, niet je eten weggeven? I mean, dude, dat is de enige oplossing?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    E-TEN. In hun bijzijn. Je kunt niks doen, verder. Gewoon, niet je eten weggeven? I mean, dude, dat is de enige oplossing?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Gewoon normaal eten, ze zullen je toch niet geloven. Zorg er gewoon voor dat je niet afvalt, anders gaan ze denken dat ze gelijk hebben.


    Olive

    laat ze denken, en stel voor om eens naar McDonalds te gaan, en eet dan n large big mac menu :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jacker schreef:
    Gewoon normaal eten, ze zullen je toch niet geloven. Zorg er gewoon voor dat je niet afvalt, anders gaan ze denken dat ze gelijk hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jacker schreef:
    Gewoon normaal eten, ze zullen je toch niet geloven. Zorg er gewoon voor dat je niet afvalt, anders gaan ze denken dat ze gelijk hebben.


    None but ourselves can free our minds.

    wees gewoon jezelf en als je twijfelt vraag aan je huisarts uitleg. Of meet je BMI.

    Zeg hem dat het niet is omdat je dun bent, je meteen een eetstoornis hebt. Blijf gewoon normaal eten zoals je doet. Je moet niet meteen meer gaan eten, want dat gaat opvallen en dan gaan ze denken dat je echt iets voor hen verbergt. Meer kun je niet doen. Ze zullen er vanzelf wel een keer over ophouden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als het echt pesten is zal dit niet vanzelf overgaan. Best is een kans op www.psycholoog-jovo.be/depressie-behandeling/neerslachtigheid
    te vermijden door voldoende aansluiting te vinden bij anderen. Dan blijven mogelijke pesters sowieso uit de buurt.

    Niets om geven. Als je zeker weet dat je geen eetstoornis hebt moet je er niets om geven. Of een keer gaan schreeuwen tegen hun dat je geen eetstoornis hebt.


    <3