• Gister ging ik dus met een vriendin en haar broer bier halen. want de bier was bij hun op. Dus wij gingen naar de Albert Heijn.
    Eerst hadden ze geen sixpack met flesjes meer, ze hadden geen shandy, dus wij hadden al zoiets van wat is dit man? enz.
    Komen we bij de kassa, we hadden uiteindelijk dus maar blikjes genomen.
    Maar ik en die vriendin zijn dus nog geen 16.
    Ik 14 en mn vriendin 13.
    Maar die broer die is gewoon 16.
    We kregen het maar niet mee, want we moesten Persé alle drie legitimeren.
    Maar dat slaat gewoon nergens op. want die broer is toch gewoon 16?

    vinden jullie zoiets ook zwaar irritant?


    Ivar Oosterloo.

    Best wel stom O:


    Me so good.

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    Nee ik drink geen alcohol:Y) Ik drink zelf geen prik :'D
    Maar ik wil mijn hersentjes goed houden_O_(als ik die nog heb)

    Prik is inderdaad vies. ._.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik snap 't wel hoor (:

    Hahaha, ik moest me toen ik 15 was zelfs legitimeren bij de Hoogvliet toen ik een aansteker wou kopen (ik wou kaarsjes aansteken) omdat je met een aansteker meestal peuken aansteekt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mag niet, ik ben 18 en als ik bier haal met mijn vriendin van 15 erbij, moeten we ons beiden legitimeren. Zo heb ik gister een fles passie gehaald voor het feestje van een meisje (die overigens 21 is) en ging die vriendin van me bij een andere kassa staan, want anders had ik ook gedonder, ook al was het niet voor dat meisje bedoeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat moet, moest bij de jumbo ook. Wij gingen toen maar naar buiten en het die jongen laten afrekenen. Toen hadden we drank ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het niet irritant, maar slim.
    Sorry, maar al die kinderen die geen 16 zijn en zich coma-zuipen gaan daarna altijd de supermarkt de schuld geven, omdat zij alcohol aan minderjarigen geven.
    En je bent 14, dus net kindercola af.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Stekelenburg schreef:
    Kind, je bent 13.. -__- ga alsjeblieft nog een paar jaartjes aan de cola.

    iemand voelt zich oud :3
    ja sorry moest ff xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Clueless schreef:
    Ehh, nou ja. Ik vind het op zich wel normaal als je 13 & 14 bent en geen alcohol mee krijgt? (': Ook al is je broer 16.


    They fell in love, didn't they?

    Goblin schreef:
    Het is bij de AH nou eenmaal zou dat iedereen zich moet legitimeren :'D Want voor 't zelfde koopt diegene van 16 alcohol voor de minderjarigen.


    =

    ik ben 13 en bijna 14 zelf ik drink nog geen alcohol das wat slecht voor me hersenen enzo


    Shoganai i ne~

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    Meid je bent 13 o.o.....



    1. of dit is stoer doenerij en ze liegt de boel bij elkaar
    2. of ze wil graag haar hersens verkloten en vroeg sterven


    (krul)


    =

    Het is verplicht, dat ze dat vragen. Zelf werk ik bij de Dirk vd broek, en ik moest voor ik mocht beginnen met werken een toets maken en een certificaat halen dat ik de regels wist voor tabaks en alcohol verkoop, we zijn het nu eenmaal verplicht, als je het niet vertrouwd moet de hele groep zich legitimeren, zo zijn de regels nu eenmaal, sorry.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Stekelenburg schreef:
    Kind, je bent 13.. -__- ga alsjeblieft nog een paar jaartjes aan de cola.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb zo'n hekel aan van die amateuristische kindjes die zichzelf stoer vinden als ze alcohol drinken terwijl iedereen van boven de 15/16 ze keihard uitlacht :'D

    - Ik heb overigens ook een hekel aan mensen die gaan zeuren dat je hersens naar de kloten gaan als je drinkt. Overdrijven is ook een vak? Net alsof je nog hersens nodig hebt tegenwoordig ;')

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 19:59 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.