• Gister ging ik dus met een vriendin en haar broer bier halen. want de bier was bij hun op. Dus wij gingen naar de Albert Heijn.
    Eerst hadden ze geen sixpack met flesjes meer, ze hadden geen shandy, dus wij hadden al zoiets van wat is dit man? enz.
    Komen we bij de kassa, we hadden uiteindelijk dus maar blikjes genomen.
    Maar ik en die vriendin zijn dus nog geen 16.
    Ik 14 en mn vriendin 13.
    Maar die broer die is gewoon 16.
    We kregen het maar niet mee, want we moesten Persé alle drie legitimeren.
    Maar dat slaat gewoon nergens op. want die broer is toch gewoon 16?

    vinden jullie zoiets ook zwaar irritant?


    Ivar Oosterloo.

    PrincesSnape schreef:
    Bull shit. Als ik met mijn moeder boodschappen ga doen en ik ben minderjarig, dan krijgt mijn moeder ook gewoon de alcohol mee. Voor hetzelfde geld koopt ze het voor mij.
    En die broer had bij wijze van spreke ook alleen kunnen gaan en iets voor jullie kunnen kopen. Dat jullie erbij waren wil nog niet zeggen dat jullie dat gaan drinken?!

    ja, maar ik neem aan dat je moeder er niet meer uitziet als iemand van 15
    oke, t is een beetje raar, maar zo is de wet nou eenmaal

    Hier letten ze daar niet op, ze gaven mijn vriend zelfs ooit een pakje sigaretten terwijl hij toen elf was.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Is toch logisch :')


    -

    i(H) shandy. mijn ouders halen het. je moet gewoon je broer sturen of doen dat je hem niet kent anders meot ej je inderddaad meet zn aale legitimeren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is echt het enige nadeel van de Appie, maargoed. Dan neem je toch ook nog een zak chips mee ofzo en ga je bij een andere kassa staan?


    It's time to be happy again.

    Dat is gewoon logisch, hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Within schreef:
    Dat is alleen maar bij de Albert Heijn geloof ik. Want bij de Plus markt en C1000 letten ze er niet op. Althans niet hier waar ik kom..

    Super de boer & de Vomar doen het ook hier :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    trolly schreef:
    i(H) shandy. mijn ouders halen het. je moet gewoon je broer sturen of doen dat je hem niet kent anders meot ej je inderddaad meet zn aale legitimeren

    Meid je bent 13 o.o.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is heel normaal. Dat moeten ze doen omdat er zo veel misbruik word gemaakt. Mijn zus werk bij de AH en je wilt niet weten wat zij soms verteld als het om alcohol gaat.
    Ze hebben vaker de politie moeten bellen om dit soort dingen dus ik vind het niet vreemd.
    Ze hebben zelfs dagelijks beveiliging gehad om dit soort dingen.

    Daarbij jij bent 14 en je vriendin is 13,vind je het gek?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 15:43 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ach, er zijn altijd mazen in de wet, wil nog niet zeggen dat je dingen niet kan ontmoedigen door de drempel hoger te leggen. Maar goed, als je zo graag wil drinken op je 13e moet je het wat slimmer aanpakken.

    Goblin schreef:
    Het is bij de AH nou eenmaal zou dat iedereen zich moet legitimeren :'D Want voor 't zelfde koopt diegene van 16 alcohol voor de minderjarigen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    Meid je bent 13 o.o.....

    Alsof jij nooit alcohol drinkt. Hahahah


    *insert philosophical cringe expression here*

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Alsof jij nooit alcohol drinkt. Hahahah

    Nee ik drink geen alcohol:Y) Ik drink zelf geen prik :'D
    Maar ik wil mijn hersentjes goed houden_O_(als ik die nog heb)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NotSoMySelf schreef:
    Nee want ik drink niet :3
    Het is ook best wel logies dat jullie het niet mee krijgen want jullie zijn nog geen 16.Omdat jullie samen zijn lijkt het wel duidelijk dat jullie het samen gaan drinken


    Nee, het was gewoon voor die broer zelf.


    Ivar Oosterloo.

    Stekelenburg schreef:
    Kind, je bent 13.. -__- ga alsjeblieft nog een paar jaartjes aan de cola.


    Ik drink het niet hoor;)


    Ivar Oosterloo.