• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:48 ]

    dat automatische spellingsfouten verbeteren had ik eerst ook op m'n iPod Touch. Maar dat is serieus zo fucking irritant, dat heb ik meteen maar uitgezet :')
    Verder vind ik die wel fijn, maar ik weet niet of een ipad heel anders werkt :')


    As travars

    MvrDracula schreef:
    wat moet ik ermee? Ik heb een laptop en daarmee ben ik al blij mee.. xD

    heey same story (: ik heb zelfs geluk dat mn ouders mij een laptop hebben gegeven (cat) ze zeuren altijd dat ik er te vaak achter zit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    heey same story (: ik heb zelfs geluk dat mn ouders mij een laptop hebben gegeven (cat) ze zeuren altijd dat ik er te vaak achter zit


    Ahaha.. Ik ook hoor, toen ik thuis woonde zeurde mijn moeder, je moet niet zoveel achter je laptop zitten xD


    What is youre favo scary movie?

    StJimmy schreef:
    Ik hoef sowieso al die nieuwe dingen niet,wat moet je er mee. Het enigste wat ik nodig heb is een computer met internet een mobiel die smst en belt en een mp3 met genoeg geheugen.

    Ik snap echt niet waarom iedereen die dingen wilt en waar ze goed voor zijn.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Waar gaat het heen met de wereld, sev?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik moet geen Ipad, ik vind het ook totaal geen chame hebben.
    Een laptop kan je nog openklappen enzo, en oke, je zal niet zoveel functies hebben dans op zo'n belachelijk Ipad, maar dat is echt iets wat ik nooit moet hebben.

    Ik heb een gsm, mp3 en laptop. Meer als genoeg, niet?!


    Get outta my head!

    @SawtoothHetMeisjeDieMijnNaamWeetTerwijlIkHaarNaamNogsteedsNietWeet, dat vraag ik me ok af ):
    @ReloadedHetMeisjeMetDeAwesomePF Precies (cat)