• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:48 ]

    Ik hoef sowieso al die nieuwe dingen niet,wat moet je er mee. Het enigste wat ik nodig heb is een computer met internet een mobiel die smst en belt en een mp3 met genoeg geheugen.

    Ik snap echt niet waarom iedereen die dingen wilt en waar ze goed voor zijn.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 17:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik hoef sowieso al die nieuwe dingen niet,wat moet je er mee. Het enigste wat ik nodig heb is een computer met internet een mobiel die smst en belt en een mp3 met genoeg geheugen.

    Ik snap echt niet waarom iedereen die dingen wilt en waar ze goed voor zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Geef mij maar een Iphone :9~


    SLOAN.

    Met 'mijn' ipad kan ik geen berichten posten op Q. Dat kan jij dus blijkbaar nog wel

    DeKrull schreef:
    Met 'mijn' ipad kan ik geen berichten posten op Q. Dat kan jij dus blijkbaar nog wel

    Dat dan weer wel, maar hij branders allerlei dingen ongewenst en dat kun je wel Ilse lezen aan mijn berichten
    Stom ding xd

    Ilse? x'D
    Oke ik heb nu de ipad hier bove (eerste verdieping).. kijken of het dan wel lukt. Want beneden doettie het dus niet omdat de internet verbinding-ding helemaal op zolder is.

    -gebruikt nu iPad- test xd
    Jeeeej gelukt

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 17:43 ]

    Hmm, dat had ik met de iPod touch. Maar dat kun je bij de instellingen veranderen. Als je eerst de instellingen even reset, dan krijg je weer de normale kleuren. En dat met die "spellingsfouten" kun je er ook uit krijgen. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben ook 'n iPad en ik houd van dat ding, hij is zo fijn haha. Als je laptop boven is, akn je beneden op de iPad, zo handig haha.


    live the life you love

    Ik heb geen ipad, hoef hem ook niet. xD

    Ik kan juist goed met die spellingcontrole overweg, als hij maar genoeg woorden kent enzo.
    En bij ons gaat ie wel gewoon op ebuddy?


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik wil een iPad, maar heb er niets aan. Wij hebben namelijk geen draadloos internet-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DeKrull schreef:
    Ilse? x'D
    Oke ik heb nu de ipad hier bove (eerste verdieping).. kijken of het dan wel lukt. Want beneden doettie het dus niet omdat de internet verbinding-ding helemaal op zolder is.

    Dat ding loopt steeds alles te switchen met namen (cat)

    StJimmy schreef:
    Ik hoef sowieso al die nieuwe dingen niet,wat moet je er mee. Het enigste wat ik nodig heb is een computer met internet een mobiel die smst en belt en een mp3 met genoeg geheugen.

    Ik snap echt niet waarom iedereen die dingen wilt en waar ze goed voor zijn.


    Dat is precies wat ik ook vind. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    wat moet ik ermee? Ik heb een laptop en daarmee ben ik al blij mee.. xD


    What is youre favo scary movie?