• Hebben jullie eigenlijk moppen over Limburgers? Want ik had een keertje zoiets gelezen, maar ik kan me dat niet voorstellen.
    Moppen over Belgen, oké, maar over Limburgers:Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik weet er geen in ieder geval.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken er geen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Limburgers zijn zover ik weet niet interessant genoeg om grappen over te maken. Eerder Duitsers


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, en die komen er ook niet zolang ik er ben (duivel)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Niet dat ik weet.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik heb er nog nooit een gehoord.
    Ik vond wel deze site.. echt heel falend..xd
    Moppen over Limburgers - fail -


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Alle moppen zijn hetzelfde. De Nederlanders die zeggen het over De Belgen, maar andersom ook. Dan kan dat ook met Limburgers.

    Bijvoorbeeld:
    De Nederlanders zeggen: "Waarom neemt een Belg altijd een mes mee in de auto?" Antwoord: Om de bocht af te snijden.
    En de Belgen zeggen: "Waarom neemt een Nederlander altijd een mes mee in de auto?"

    Dan kan het ook bijvoorbeeld zijn: "Waarom neemt een Limburger? altijd een mes mee in de auto?" Snabbie? :'D

    Ze gebruiken dezelfde dingen maar dan met iemand anders als oogpunt, do you get? (nerd)


    We accept the love we think we deserve.

    Nee nog nooit van gehoord :'D En ik woon er nog naast ook (Brabander) xD


    ars moriendi

    Ik ken een mop. 3 Limburgers in een envelop (krul)

    KingJonghyun schreef:
    Limburgers zijn zover ik weet niet interessant genoeg om grappen over te maken. Eerder Duitsers


    en bedanktxD


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Stekelenburg schreef:
    Nee nog nooit van gehoord :'D En ik woon er nog naast ook (Brabander) xD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    KingJonghyun schreef:
    Limburgers zijn zover ik weet niet interessant genoeg om grappen over te maken. Eerder Duitsers


    Valt nog mee dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Belgen in het algemeen, maar niet alleen Limburgers,

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:24 ]


    <3

    Meestal Belgen en Duitsers. Heb nog nooit 1 gehoord over een Limburger (':


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ruocco schreef:
    Ik weet er geen in ieder geval.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.