• Kent iemand die film? Ik heb hem laatst gezien en ik vond hem echt geweldig.



    Who you're gonna call? Ghostbusters ja. Maar in de 'Thirteen Ghosts' gaat het er wel anders aan toe. Arthur Kriticos en zijn twee kinderen Kathy en Bobby erven het wel zeer bijzondere huis van hun zeer excentrieke oom Cyrus. Dit komt hun bijzonder goed uit. De gezin is net hun eigen huis kwijtgeraakt in een mysterieuze brand, waarbij ook Arthur's vrouw, moeder van de kinderen is omgekomen. Het geluk lijkt hun eindelijk weer toe te lachen, want het huis dat ze erven is een wonder van architectuur en rijkdom. Geheel opgetrokken uit glas en koper, vol wonderlijke instrumenten en gedecoreerd met vreemde spreuken op alle wanden. Totdat het huis tot leven komt en in een dood en verderf zaaiende moordmachine verandert. Er word namelijk een mechanisme geactiveerd die elk van de twaalf geesten die alleen met een speciale bril te zien zijn, een voor een vrijlaat. Wie is de dertiende?


    Erg goed bedachte film over een man die geesten ving en opsloeg in zijn eigen huis om zo een moordmachine te creeëren. Maar hij moest wel 13 specifieke geesten vangen. Van elke geest is een biografie op de dvd toegevoegd en ook op yotube te vinden.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 23:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ja ik ken hem namelijk en vond hem echt geweldig. :P Zeker een aanrader om een keer te zien. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Lycaon schreef:
    Ja ik ken hem namelijk en vond hem echt geweldig. :P Zeker een aanrader om een keer te zien. ^^



    Haha ja met mij he. x'D


    Your make-up is terrible

    Ja die ken ik. Toen ik hem zag was ik uhm.. 17 ofzo. Ik vond hem niet zo heel eng, wel heel spannend en wel goed :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Oeh, hij ziet er leuk uit!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    (...)


    Haha ja met mij he. x'D

    Whahaha ja samen met jou. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Hmm ik weet niet, volgens mij niet. Hij lijkt me eigenlijk ook niet zo geweldig om eerlijk te zijn...


    Forever.

    Omg, die lijkt me echt heel leuk Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb niet eens de moeite genomen om op Play te drukken. Ik zie de reacties en ik weet dat het horror is. En daar kan ik niet tegen. zorrieknorrie :/


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kan niet tegen horror dan krijg ik nachtmerries :/


    It's going to be difficult, but not impossible.