• Want ik kan niet kiezen. Welke is het mooist?=]

    Titel: You're only making it worse.

    Uitleg:
    Cassie is een een 14-jarig meisje uit Florida. Op haar 10de is ze verhuist naar Nederland. Samen met haar ouders en broertje. Hij was toen 6. Nu is Kyle dus 10.
    Thuis gedraargd Kyle zich anders dan in Florida. Thuis, zeg maar. Want Cassie wil alles hebben zoals het was. Vooral als ze ontdekt dat haar jongere broertje gepest wordt. Ze ziet hoe hij in elkaar geslagen wordt door een groepje jongens uit groep 8. Snel grijpt Cassie, samen met haar enige beste vriendin Jacqueline, in. Maar inplaats van dankbaar zijn, beweert Kyle dat Cassie alles alleen maar erger heeft gemaakt.

    ×××

    Ideetje 1 dus.:$
    Nu 2:

    Titel: Spirit.

    Uitleg:
    Esmée heeft een gave. Nouja, gave? Zo zou zij het niet willen noemen. Het 14-jarige meisje kan namenlijk geesten zien. Ook aanraken enzo, je kunt er niet dwars doorheen lopen. Het zijn normale mensen, maar dan...dood. Er is een prombleem, de allerlekkerste geest woont op haar kamer. Joseph. Hij is namenlijk vermoord in haar huis. Hij beweert dat de moordenaar terug zal komen. Maar hoe is Joseph dan gestorven? En bovendien, hij is al 100 jaar dood. Dan móét de moordenaar ook wel dood zijn. Samen met haar vriendin Jacqueline gaat Esmée op onderzoek uit.

    ×××××××

    En nu de laatste.=]

    Titel: My brother and I.

    Uitleg:
    Sophie komt uit een geadopteerd gezin. Al van jongs af aan is ze daarbij opgegroeid. Zij en haar stiefbroer, Joseph zijn samen opgegroeid, en altijd al close geweest. Maar op een puberale leeftijd van 14 - jaar komt ze erachter dat ze meer van haar broer houdt dan 'normaal' is. Ze durft niemand te vertellen over haar probleem. Behalve aan Jacqueline. Zij gaat op onderzoek uit en komt erachter dat de gevoelens wederzijds zijn. Joseph en Sophie vechten nog tegen hun gevoelens. Tevergeefs..

    ××

    Nou? Geen een met TH of andere beroemdheden. En allemaal in ik - vorm!;)

    x


    everything, in time

    Ik vind de tweede wel goed, en de eerste ook. ;x

    Ik zou 1 of 2 doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ga voor de derde, omdat het een voorkomend geval is en er niet vaak verhalen over worden gemaakt. De andere ideeën zijn ook gaaf, maar de derde spreekt me meer aan.
    Laat je het me weten als je met dat verhaal verder gaat? Zou hem graag willen lezen. ^^


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    De tweede.

    2de :)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Oepsie, titel van 3 was fout.
    Nu is hij goed.^^'

    Thanks for the votes!

    @MCRvampire: Zal ik zéker doen!;)


    everything, in time

    1e of 3e x]

    Ik ga voor de 2e, ik vind hem erg orgineel.

    2 (:
    En als je voor de 2e gaat, en je hem gaat schrijven, laat je dan iets weten?


    Never run out of reasons to smile...

    Waarom is 2 nu zo populair?x'D

    Niet dat ik niet blij ben fso=']
    Maar ik dacht juist dat die het minst orgineel was?X:

    @xMelodic.

    Als het die wordt, zeker weten!;)

    x


    everything, in time