• Mensen die als kleutertjes beste vriendinnen waren, maar laterna vervaagde de vriendschap omdat de ene zichzelf wilde zijn en de ander populair. Nu zijn ze 14, kennen elkaar niet meer of doen alsof. Sommige mensen waar je vroeger veel mee omging kennen je nu niet meer. Dat vind ik afentoe best jammer, dat ze zich 'te goed' voor je voelen.., zelfs om 'hoi' te zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 19:59 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ga niet meer om met mijn beste vriendin van de kleuterschool, langzaam uit elkaar gegroeid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Idd. Ik was met een iemand hartsvriendinnen vroeger. Nu zijn we geen vriendinnen meer van elkaar. Nu is de vriendschap zeg maar verwatert :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het lijkt net alsof dat over mij en mijn bff gaat xd
    ook al zijn we nu nog steeds bff, de laatste tijd hebben we 'ruzies' xd

    -
    Ja, sommige mensen voelen zich echt duidelijk te goed voor je >.<
    Jammer dat zo'n vriendschappen stuk gaan..


    Me so good.

    ik ga nog steeds met mijn jeugd beste vriend om. :"D
    maar mijn aller beste vriend die ik al ken sinds we baby zijn, zie ik wel elke dag, maar als ik hoi zeg, zegt hij nooit hoi terug, nouja dan niet toch ? (krul)


    Life is a beautiful struggle

    dat is bij mij gebeurd ;D
    ik ben er neit vergete, maar ze heeft verschillende keren laten zien dat ze mijn aandacht niet waard is
    okay,. dit klonk heel eigendunkerig, is niet zo bedoelt ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ga niet meer om met de mensen van de basisschool, we zijn naar andere school gegaan en uit elkaar gegroeid. Als we elkaar nu zien dan begroetten we elkaar niet meer, tsja dat gebeurd gewoon.


    -

    Busquets schreef:
    Ik ga niet meer om met mijn beste vriendin van de kleuterschool, langzaam uit elkaar gegroeid.

    Ja, dat kan idd, maar ik vind het altijd stom als mensen zich zelfs te goed voelen om hoi te zeggen..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zie ze nog, maar heb er niet echt zwaar contact meer mee. Zo af en toe via sms. Maar anders niet. Ze wil weer betere vriendinnen worden, maar op school negeert ze me dan weer =,= Tja..


    Whatever '

    Met 2 vriendinnen ben ik al meer dan 11 jaar supergoed bevriend. Andere mensen van de basisschool spreek ik bijna nooit meer, al mis ik 't soms wel want het was altijd heel gezellig. Maar zoals jij al zij dat ze zich te goed voelen om "hoi" te zeggen.Dan hoeft 't van mij ook niet meer... Gelukkig heb ik mijn 2 beste vriendinnen nog;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Vrienden komen, vrienden gaan.

    Herkenbaar, maar zo doe ik zelf tegen sommige mensen ook hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat vind ik ook best jammer, sommige van mijn oude vrienden leken vroeger zo veel op elkaar en nu lijken het net andere wezens te zijn... Niets aan te doen, helaas.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Busquets schreef:
    Ik ga niet meer om met mijn beste vriendin van de kleuterschool, langzaam uit elkaar gegroeid.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    mijn bf van vroeger en ik zijn ook uit elkaar gegroeit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    iloveminke schreef:
    (...)
    Ja, dat kan idd, maar ik vind het altijd stom als mensen zich zelfs te goed voelen om hoi te zeggen..


    Ik ga geen hoi tegen haar meer zeggen, ze zei het na een tijd niet meer terug. Nu is ze helemaal vriendloos, en heb ik een houding van eigen schuld, dikke bult.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.