• Zou ik mezelf Spaans kunnen leren met alleen het behulp van een woordenboek? Of heb ik daar echt een cursus en studie voor nodig?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik denk dat het alleszins heel moeilijk wordt met alleen een woordenboek. :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nope.
    Grammatica kun je toch niet leren van een woordenboek?


    I live for the applause, you will die for it.

    Hola!
    dat is Spaaaaaans


    Me so good.

    Haha, de woordjes zal je dan wel leren, maar je hebt nog altijd werkwoorden en tijden. Dus ik vrees ervoor.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    dat gaat egt heel moeilijk worden
    ik krijg spaans op school, en dan is het al moeilijk, dus ik wil niet weten hoe moeilijk het is met een woordenboek ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RESURGAM schreef:
    Ik denk dat het alleszins heel moeilijk wordt met alleen een woordenboek. :s


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Amused schreef:
    Haha, de woordjes zal je dan wel leren, maar je hebt nog altijd werkwoorden en tijden. Dus ik vrees ervoor.


    Hope goes lost but never dies.

    Denk dat je wel een studie nodig hebt ja.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    dos cervezas por favor


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    RESURGAM schreef:
    Ik denk dat het alleszins heel moeilijk wordt met alleen een woordenboek. :s

    Woordjes leren is handig, maar ik zou zeker op zoek gaan naar boeken met grammatica


    Today will be Girl's Day party with you~

    KingJonghyun schreef:
    Woordjes leren is handig, maar ik zou zeker op zoek gaan naar boeken met grammatica

    klopt ;D
    je hebt zwaar grammatica nodig & dan is het nog moeilijk zonder egt een studie ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat dacht je van een zelfcursusboek? Dat ga ik doen naar mijn examen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KingJonghyun schreef:
    Woordjes leren is handig, maar ik zou zeker op zoek gaan naar boeken met grammatica

    Hahahaha. Sorry, maar een taal leren leer je niet gewoon uit een woordenboek! Je weet niet precies hoe je de woorden moet uitspreken, een woordenboek zegt ook niet hoe je een zin, vraag of weetikveel moet maken en grammatica staat er meestal ook niet in..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.