• Ik ga een Fred/George lovestory schrijven en ik heb rollen nodig, aangezien de hoofdpersoon bij hun in de klas zit, en ik weet niet wie hun klasgenoten allemaal zijn. Meestal doe ik totaal niet aan rollen uitgeven, maar ik heb geen zin om klasgenoten te verzinnen. Het wordt niet een erg lang verhaal, maar ik heb dus een aantal leerlingen nodig. Ik doe niet aan dat de rollen iets met een ander personage krijgen, aangezien het om de hoofdpersoon draait en Fred & George. Waar het verhaal over gaat kan je hier vinden: Click

    - 1 Bitch Slytherin Leerling, jongen. PrincesSnape
    - 1 Bitch Slytherin Leerling, meisje. PrincesSnape
    - 2 Vriendelijke Gryffindor Leerlingen, meisjes. SofieShan & Remington

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    (denk eraan, ze moeten ongeveer Fred en Georges leeftijd zijn rond de vierde en vijfde film)
    Uiterlijk:
    Karakter + Foto:
    (moet bij de rol passen, maar mag natuurlijk wat extra’s geven)
    Talent: (Zoals Quidditch "zwerkbal" of darkarts ofzo)

    Ik kies wie het rol het beste invult. Dus wees netjes en leef je in!


    Kan gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2011 - 6:48 ]

    Rol: Bitch Slytherin :Y)
    Naam: Lily
    Achternaam: Snape
    Leeftijd: Rond Fred en George's leeftijd.
    Uiterlijk: Ze heeft zwarte lange haren en felgroene ogen.
    Klik
    Karakter: Lily is niet echt een meisje dat altijd vrolijk is. Alleen haar vrienden kunnen haar soms vrolijk krijgen. Ze heeft zo d'r buien. Soms is ze echt slecht gehumeurd. En Soms valt het mee. In ieder geval hecht ze veel waarde aan haar vrienden. In tegenstelling tot haar vijanden. Ze heeft een erg opvliegerig karakter, maar niet gewelddadig.
    Talent: Ze is ontzettend slim. Bovendien is ze goed in Toverdranken.

    Rol: Stomme jongen. (Jongens zijn geen bitches)
    Naam: Heathcliff
    Achternaam: Vaine
    Leeftijd: Same as Lily
    Uiterlijk: Klik Heathcliff heeft halflange zwarte haren. En felblauwe ogen waar hij mysterieus uit kijkt. Of dromerig.
    Karakter: Heathcliff is meestal een beetje dromerig. Maar zodra zijn vijand in de buurt is, dat is hij op zijn hoede en kan hij best uitvliegen. En dit is niet in het voordeel van de vijand. Alle vijanden van Lily zijn ook de zijne, ze hebben een relatie.
    Talent: Mensen opfleuren. -Mensen die hij aardig vind, Draco, Lily-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol: Aardige leerling Griffindor.
    Naam: Camille
    Achternaam: Capture
    Leeftijd: 16 toch?
    Uiterlijk: Camille is 1.67 lang en heeft mooi bruin haar en grote bruine ogen. Vroger had ze een beugel nu niet meer daardoor staan haar tanden erg recht en zijn ze mooi wit.
    Karakter + Foto: (moet bij de rol passen, maar mag natuurlijk wat extra’s geven) foto Camille Camille is erg verlegen en soms wat stil maar kan ook heel vrolijk en grappig zijn. Ze is erg nieuwsgierig en koppig. Ook geloofd ze in de goedheid van de mens wat haar nogal naif maakt.
    Talent: leren. Ze is slim en kan zich goed concentreren. Verder is ze erg goed in zwerkbal als jager.

    xx Meld maar als je begint of hem gebruikt :D

    Dankjulliewel alvast, als ik jullie personages gebruik, zal ik jullie pb'en ;)
    Zijn er nog meer mensen die interesse hebben?

    Er zijn nog rollen over,
    hoe sneller ingevuld,
    des de sneller het verhaal kan beginnen! ^^

    i want a girl!
    wait for me! xD

    Remington schreef:
    i want a girl!
    wait for me! xD

    Haha, take your time doll!

    trouwens he.... fred en george zitten rond de 4e en 5e film in het 6e en 7e jaar en doen dan examen... was dat ook wat je bedoelde? of bedoelde je de tijd dat zij in het 4e en 5e jaar zitten?

    Remington schreef:
    trouwens he.... fred en george zitten rond de 4e en 5e film in het 6e en 7e jaar en doen dan examen... was dat ook wat je bedoelde? of bedoelde je de tijd dat zij in het 4e en 5e jaar zitten?

    Ik heb geen idee meer hoe oud ze toen waren, maar als je character rond de 16/17/18 is, dan is het prima ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee meer hoe oud ze toen waren, maar als je character rond de 16/17/18 is, dan is het prima ^^


    nee okay, dan is t goed, ik zat op 17 xD dan ga ik weer braaf verder met invullen:Y)

    Remington schreef:
    (...)

    nee okay, dan is t goed, ik zat op 17 xD dan ga ik weer braaf verder met invullen:Y)

    Is prima haha 8D

    Rol: Gryffindor Leerlinge
    Naam: Mikaela, Mika
    Achternaam: Devuendo
    Leeftijd: 17 (zo oud waren de jongens dacht ik ook)
    Uiterlijk: click! Mika heeft korte zwarte haren met rode plukjes aan de voorkant, naar haar mening omdat ze zoveel van Gryffindor houdt en dat ook echt het enige excuus is dat ze haar haar zo wicked mag dragen. Ze heeft bruine ogen, een smalle neus, volle lippen en een redelijk wit gezicht. Ze is 1.78 lang en een slank postuur. Verder heeft ze een passie voor piercings, ze heeft twee lippiercings, een neuspiercing (waarvan ze dan ook een 'feestsnorretje' van heeft die ze altijd in doet als ze gryffindor een zwerkbalwedstrijd gewonnen heeft.), en twee redelijk grote tunnels, heervoor heeft ze speciaal een miniatuur snaai, slurk en beukers gemaakt die altijd om haar oren zweven en af en toe door de tunnels schieten. Men zal daaraan echter altijd merken in wat voor humeur ze is, als ze de beukers draagt mag men zich bergen want dan is er een storm op komst!
    Karakter: Mika is Italiaans, ze zou het liefst uitslapen, is niet aanspreekbaar voor ze koffie heeft gehad, maar als ze eenmaal wakker is heeft ze ook energie voor tien! Ook hebben haar Italiaanse genen ervoor gezorgd dat ze een grote eter is, let je niet op je bord en kijk je er daarna weer op, dan is het vrijwel zeker dat er wat eten ontbreekt. Ze kan dan ook eten als een mongool tot letterlijk haar broek open zou barsten. Toch blijft ze, tot haat van de meeste meisjes, en ontzag van de jongens, graatmager. Mika is ook ontzettend eerlijk, vraag haar iets, en zelfs al wil je het antwoord eigenlijk niet, dan zal ze wel haar ongezouten mening geven over haar visie op het onderwerp. Echter is ze wel geniaal als het komt om verhalen verzinnen/verdraaien tegenover leraren om zo onder strafwerk uit te komen. Mikaela is echter ook een zoetekauw, iets dat funest is voor mensen die rust willen, wat daarentegen weer geweldig is voor de zwerkbalwedstrijden. Soms lijkt Mikaela een machine die aan een stuk door kan gaan zonder ooit moe te worden, maar soms heeft ze ook haar periodes dat alles haar gestolen kan worden en ze nergens zin in heeft.
    Talent: Mikaela is een ster als het op zwerkbal aankomt, ze is niet de zoeker, maar een van de jagers, die bijna niet te stoppen is als ze eenmaal op dreef is. Verder blinkt ze uit in de vakken toverdranken, bezweringen en gedaantewisselingen. Bij het laatste vak heeft mevrouw anderling echter geleerd dat ze buiten les moet geven als het op de praktijk aankomt omdat Mikaela in een Draak veranderd.

    Hoop dat ie zo goed genoeg is ^^

    @Remington
    Perfect!
    Nou, ik heb de vier mensen die ik nodig heb,
    jullie hebben de rollen,
    dus deze topic mag gesloten worden hihi ^^