• CHAMPIONS LEAGUE:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40 3-1

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Real Madrid - Hércules, 12 maart, 2-0
    Sevilla - FC Barcelona, 13 maart, 21.00 1-1
    FC Barcelona - Getafe, 19 maart
    Atletico Madrid - Real Madrid, 19 maart, 22.00
    Villarreal - FC Barcelona, 3 april
    Real Madrid - Sporting Gijon, 3 april
    Ath. Bilbao - Real Madrid, 10 april
    FC Barcelona - Almeria, 10 april

    PREMIER LEAGUE:
    West Bromwich Albion - Arsenal, 19 maart, 16.00
    Sunderland - Liverpool, 20 maart, 14.30
    West Bromwich Albion - Liverpool, 2 april
    Blackpool - Arsenal, 10 april
    Liverpool - Man. City, 11 april

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY:
    FC Barcelona - Real Madrid! 20 april, 22.00

    EK 2012 KWALIFICATIES:
    Duitsland – Kazachstan, 25 maart, 20.00
    Oostenrijk – België, 25 maart, 20.00
    Luxemburg – Frankrijk, 25 maart
    Hongarije – Nederland, 25 maart, 20.00
    Spanje – Tsjechië, 25 maart, 22.00
    Wales – Engeland, 26 maart


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    VOETBAL – (Redactie) Na de foto’s van FC Barcelona speler Gerard Piqué en de Colombiaanse zangeres Shakira waarop ze eindelijk al zoenend te zien zijn, was het de beurt aan de speler zelf om bij de presentatie van H.E. Mango, waar hij model voor staat, om te bevestigen dat hij en Shakira een stel zijn. Op de vraag wat de speler van de foto’s vond kon hij niet antwoorden aangezien hij ze nog niet gezien had. Toen de journaliste uiteindelijk de foto’s liet zien aan Piqué kon hij alleen maar bevestigen dat het een mooie foto is met een mooie zoen. Op de vraag of deze zoen tussen hem en Shakira kan tippen aan de zoen na de WK finale tussen Iker Casillas en Sara Carbonera, kon Piqué alleen maar antwoorden dat het absoluut niet te vergelijken is. Die zoen was zo oprecht en vol emotie dat die de geschiedenis in zal gaan.

    Volgens Piqué is de liefde tussen Shakira en hem ontstaan bij het opnemen van de videoclip voor Waka Waka toen de zangeres Piqué uitnodigde om mee te doen aan de videoclip. De hele situatie rondom de affaire en het wel of niet een stel zijn is niet iets waar de voetballer op zit te wachten en iets wat hem zelfs nerveus maakt. Piqué is een voetballer en wil geen onderwerp van de roddelpers zijn maar wij zijn bang dat dit nu niet meer te verhelpen is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Toch wil ik heel stiekem plaatjes
    Links zijn oké.

    Francesc schreef:
    (...)

    Heb ik al gelezen..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Francesc schreef:
    (...)
    Jezus! Eerst zitten ze beide te mekkeren en ontkennen dat ze een koppel vormen en dan zegt hij dat het een geweldige kus was. Jezus! Als ik beroemd was en verliefd was zou ik het aan iederéén vertellen! Ik blijf erbij dat hun relatie uiteindelijk een mediastunt is..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Whooo vanavond Inter - Bayern!


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Whooo vanavond Inter - Bayern!

    INTER INTER INTER
    ZEKER IK BEN VOOR INTER

    ME FAVO CLUB ALLERTIJDE!

    Carbonero schreef:
    Jezus! Eerst zitten ze beide te mekkeren en ontkennen dat ze een koppel vormen en dan zegt hij dat het een geweldige kus was. Jezus! Als ik beroemd was en verliefd was zou ik het aan iederéén vertellen! Ik blijf erbij dat hun relatie uiteindelijk een mediastunt is..

    Ja, een beroemd iemand met een beroemd iemand, ik bedoel, twee van die mediageile mensen gaat echt botsen.

    Sneijder schreef:
    (...)
    INTER INTER INTER
    ZEKER IK BEN VOOR INTER

    ME FAVO CLUB ALLERTIJDE!
    BAYERN FTW!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Sneijder schreef:
    (...)
    INTER INTER INTER
    ZEKER IK BEN VOOR INTER

    ME FAVO CLUB ALLERTIJDE!

    NEE NEE NEEEEE
    BAYERN ALL THE WAYY!!! :D Met die geweldige onverslaanbare ARJEN ROBBEEEEN :D!!


    ars moriendi

    Wie maakt de nieuweeee?

    Ik ben voor Bayern eigenlijk, maar alleen maar omdat ik Robben leuker vind dan Sneijder. Qua voetbal, want qua uiterlijk vind ik ze allebei 0,0 haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    Wie opent volgende? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaida schreef:
    Wie maakt de nieuweeee?

    Ik ben voor Bayern eigenlijk, maar alleen maar omdat ik Robben leuker vind dan Sneijder. Qua voetbal, want qua uiterlijk vind ik ze allebei 0,0 haha :')

    Achh Arjen heeft een cute lachje hoor =)


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    NEE NEE NEEEEE
    BAYERN ALL THE WAYY!!! :D Met die geweldige onverslaanbare ARJEN ROBBEEEEN :D!!


    Ik ben echt voor Inter, het is gewoon mijn club. Met mijn username SNEIJDER ;D

    Ja okee, Arjen is wel leuk op zich haha maar niet echt super aantrekkelijk ofzo :'D


    Hope goes lost but never dies.

    ARSENAL FTW!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus