• Nou ik ben dus een vervolg verhaal aan het schrijven op 'The product of a dysfunctional family' -nee ik weet dat dat verhaal nog niet af is ja :Y)- en lady gaga gaat in dat nieuwe verhaal voorkomen. Zal ik haar gewoon Gaga noemen of Stefani? Aangezien iedereen Spacecowboy ook gewoon space noemt.

    Stefani:|||| ||
    Gaga:|||

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 16:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hm, als je GaGa zegt, weet iedereen waar je het over hebt, en niet iedereen weet dat GaGa's echte naam Stefani is etc. :3


    Brubl

    Hmm, geen idee. Ik weet het niet x]


    -

    Ik zou haar Stefani noemen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Ik zou haar Stefani noemen (:

    undercover schreef:
    Hm, als je GaGa zegt, weet iedereen waar je het over hebt, en niet iedereen weet dat GaGa's echte naam Stefani is etc. :3
    Ja daarom heb ik in eerste instantie ook al voor Gaga gekozen :\, maar nu weet ik het niet meer of ik het wel zo moet laten. Anyway dankje voor je reactie :'DD (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Ja daarom heb ik in eerste instantie ook al voor Gaga gekozen :\, maar nu weet ik het niet meer of ik het wel zo moet laten. Anyway dankje voor je reactie :'DD (krul)

    Al vindt ik haar echte naam leuker :9~ En geen dank hoor (krul)


    Brubl

    Stefani klinkt toch veel leuker? (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 16:01 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    -duh loser dat ik ben, had net zo goed een poll aan kunnen maken :Y)- ghehe naja nevermind zo kan het ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Krul: GaGa
    Marije: GaGa :Y)

    stefani


    Hallo.

    Ik had geen idee dat ze Stefani heette oO dus als ik dat zal lezen zou ik denken ow gewoon Stefani, en niet ooow Stefani, begrijp je? het is duidelijk als je gewoon GaGa zegt lijkt me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik had geen idee dat ze Stefani heette oO dus als ik dat zal lezen zou ik denken ow gewoon Stefani, en niet ooow Stefani, begrijp je? het is duidelijk als je gewoon GaGa zegt lijkt me.
    Ja dat is idd ook wel zo. Maar ik laat overuidelijk wel duidelijk merken dat Gaga Stefani is :'DD. God nu weet ik het al helemaal niet meer wat ik moet kiezen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    gaga :)


    Nvt

    Kirsten doe Stefani, lekker puh (puh)


    Brubl

    Stefani


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg