• Hey, iedereen!! Ik heb echt jullie hulp nodig!!

    Voor PO, plastieke opvoeding teken, knutselen, schilderen, hebben we een nieuwe opdracht gekregen. We moeten een speelfilm maken. Je weet wel, met zulke poppetjes uit klei, die je zelf moet verplaatsen enzovoort. Wij moeten dat doen met tekeningen, maarja goed! In groepjes van drie moeten we een scenario bedenken en daar hebben we dus geen inspi voor! Dus ik dacht dat jullie creatievelingen, die hier verhalen op Quizlet schrijven me wel zou willen helpen.

    Dus het verhaaltje (niet te lang alsjeblief) moet over een mislukt afspraakje gaan. Maar er moet humor in zitten. Het mag ook pure fantasie zijn en dus het hoeft niet realistisch te zijn. Onze leerkracht heeft ons de voorbeeldjes van Kabouter Wesley gegeven. Ongeveer zoiets moet het worden xD

    Als jullie me zouden willen helpen, zou ik jullie echt heel dankbaar zijn!!

    xx(flower)


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Als het over een mislukt afspraakje moet gaan, kan je misschien 'Disaster Date' op MTV kijken om wat inspiratie te krijgen? :)


    Stop existing and start living.

    Date my mom. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik weet niks sorry


    I love you Irem