• De stelling van vandaag luidt:
    Zwakbegaafden mogen geen kinderen krijgen

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

"I shut my eyes in order to see.'

Dikke discriminatie. Verder heb ik hier niets over te zeggen.

26 - 02 - '16

Onzin, nee, oneens!

wth.

Abosluut onwaar, slaat nergens op. iedereen is gelijk!

Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

Progeny schreef:
    Dat mogen ze wel, maar of het ook verstandig is, is iets heel anders.

Caution first, always.

ik kan niet kiezen

het is wel erg voor de zwakbegaafde als ze geen kinderen kunnen krijgen,maar
    aan de andere kant kunnen ze niet zorgen voor hun kind.

wa is da : signature

Levi schreef:
    Het is jammer voor ze, maar als ze amper voor zichzelf kunnen zorgen, hoe lukt dat dan met een kind dat minstens drie keer zoveel zorg nodig heeft? Ik ben het ermee eens.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Hangt er vanaf wat er met zwakbegaafde wordt bedoelt:
    1) Het tegenovergestelde van hoogbegaafde; Mensen met een laag(er) IQ.
    2) Gehandicapte mensen.

1) Natuurlijk mogen ze kinderen krijgen!
    2) Stel het zijn mensen die qua verstand 3 keer zo langzaam opgroeien, weet ik niet hoever hun lichaam / emoties voor sex / liefde door gegroeid zijn voor een kind / een liefdes relatie. So, here my opinion stays blank.
    --
    Just My Opinion.

We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

Hangt ervan af vind ik. Ik vind het natuurlijk erg voor die mensen als ze geen kinderen zouden mogen krijgen, maar als ze in die mate gehandicapt zijn dat ze amper voor zichzelf kunnen zorgen, is een kind nemen geen goed idee. Bovendien heb je dan veel kans dat het kind ook gehandicapt is, waardoor het er niet makkelijker op zal worden. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik ken een zwakbegaafd meisje. Zij is gewoon in staat om een relatie te onderhouden, en gewoon normaal te leven, maar af en toe lijkt ze zo verschrikkelijk dom. Dat zij een IQ van 80 heeft, betekent niet dat zij te achterlijk is om een kind te krijgen en op te voeden.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Bangbros schreef:
    niet dat ik wat tegen die mensen heb, maar sommige zwakbegaafden kunnen niet eens voor hun zelf zorgen, laatstaan, voor hunzelf en een kind.. eens dus.

ik moet toegeven dat ik het hier deels mee eens ben

Progeny schreef:
    Dat mogen ze wel, maar of het ook verstandig is, is iets heel anders.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Ik weet het niet.
    Ligt er aan hoe de mensen zijn:X
    Als ze niet eens voor hun zelf kunnen zorgen is het misschien beterde
    dat ze dan geen kinderen kunnen krijgen of als het alcoholisten zijn ;)

Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

Smeagol schreef:
    (...)

Gehandicapten mensen
    dat vind ik wel heel erg algemeen , ik zie niet in waarom iemand met een fysieke handicap geen kinderen mag krijgen , zo ook voor iemand die een lichte handicap heef.
    Als je over iemand praat met bijvoorbeeld downsyndroom lijkt het mij niet echt verstandig..

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Misfits schreef:
    Hoe erg ik het hier ook oneens mee zou moeten zijn ben ik het hier toch redelijk mee eens. Natuurlijk is het niet leuk voor die mensen als ze geen kinderen mogen krijgen. Maar wie zal er voor die kinderen moeten zorgen?

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Maar ik dacht dat zwakbegaafden alleen mensen met een geestelijke handicap waren? Want als het ook fysieke handicaps inhoudt vind ik het ook te erg.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.