Hoe erg ik het hier ook oneens mee zou moeten zijn ben ik het hier toch redelijk mee eens. Natuurlijk is het niet leuk voor die mensen als ze geen kinderen mogen krijgen. Maar wie zal er voor die kinderen moeten zorgen?
Ik vind wel dat ze kinderen kunnen krijgen, maar misschien alleen met hulp. Want het is natuurlijk heel zielig als zwakbegaafde geen kinderen zouden mogen krijgen, maar ook zielig voor het kind als het niet goed verzorgd kan worden.
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Qlimax schreef:
Ik vind wel dat ze kinderen kunnen krijgen, maar misschien alleen met hulp. Want het is natuurlijk heel zielig als zwakbegaafde geen kinderen zouden mogen krijgen, maar ook zielig voor het kind als het niet goed verzorgd kan worden.
Qlimax schreef:
Het is jammer voor ze, maar als ze amper voor zichzelf kunnen zorgen, hoe lukt dat dan met een kind dat minstens drie keer zoveel zorg nodig heeft? Ik ben het ermee eens.
My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.
Eens. Wie moet die hulp gaan betalen als ze die kinderen krijgen? Zij niet hoor, want dat moeten wij doen. En het is niet 1 hulpinstantie waarvoor wij betalen.
niet dat ik wat tegen die mensen heb, maar sommige zwakbegaafden kunnen niet eens voor hun zelf zorgen, laatstaan, voor hunzelf en een kind.. eens dus.