• Bijvoorbeeld dat we met z'n allen een bepaald shirt kopen en die op een bepaalde dag aandoen. Dan iedereen een foto maken en bij mekaar zetten ofzo.
    Kom maar op met de ideeën. _O_

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:36 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Een foto van jezelf op je profielfoto? En dan is dat de nieuwe trend, klaar hupsakee.(cat)


    We accept the love we think we deserve.

    Ok mensen, hou je vast.

    Ten eerste vond ik het idee van de shirtjes echt super. Maar dan geen hoodie, die kun je alleen in de winter aan en laat het nou net lente worden -.-'
    En dan gewoon een shirtje met een Q erop. Dat is géén reclame maken en het haalt onze omgeving ook niet naar Q want NIEMAND WEET WAAR DIE Q UBERHAUPT VOOR STAAT! Als we het ten minste niet zeggen. Je hebt zoveel van die shirts waar zomaar wat op staat.
    En het is niet voor 1 keer, we kunnen meerdere dagen afspreken om het aan te doen en je kan hem gewoon ook aandoen als je het zelf wilt.
    En dat is trouwens cool voo meetings. Dan zijn we net een sekte ofzow x)

    So that's clear.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 20:50 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dan moeten we allemaal de zelfde shirt gaan zoeken? --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ROSEISHOT schreef:
    Wat vinden jullie van deze blouse? [klik er even op en kijk naar de kleuren]


    Ok daar zou ik nooit aan mee doen ;$ dat is niet echt mijn ding dat dingetje XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Junns schreef:
    Ok mensen, hou je vast.

    Ten eerste vond ik het idee van de shirtjes echt super. Maar dan geen hoodie, die kun je alleen in de winter aan en laat het nou net lente worden -.-'
    En dan gewoon een shirtje met een Q erop. Dat is géén reclame maken en het haalt onze omgeving ook niet naar Q want NIEMAND WEET WAAR DIE Q UBERHAUPT VOOR STAAT! Als we het ten minste niet zeggen. Je hebt zoveel van die shirts waar zomaar wat op staat.
    En het is niet voor 1 keer, we kunnen meerdere dagen afspreken om het aan te doen en je kan hem gewoon ook aandoen als je het zelf wilt.
    En dat is trouwens cool voo meetings. Dan zijn we net een sekte ofzow x)

    So that's clear.


    Idd en dat zei ik ook bij de Quizlet strandmeeting "we moeten eigenlijk allemaal het zelfde aandoen,, dan lijken we ent een sekte"
    XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    en we hoeven niet perse allemaal hetzelfde shirt. Als het maar bijv een wit shirt is en dan uiteraard met een Q erop. Oftewel het gaat niet om het shirt, het gaat om de Q.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 21:00 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    bij de zeeman hebben ze meestal wel leuke tanktops, of bij de wibra -denk maar niet dat ik duur ga doen voor een site..- en dan kan je bij de hema van die papieren kopen en er een Q op strijken ? (:


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    bij de zeeman hebben ze meestal wel leuke tanktops, of bij de wibra -denk maar niet dat ik duur ga doen voor een site..- en dan kan je bij de hema van die papieren kopen en er een Q op strijken ? (:


    Dat noem ik nou een goed idee XD klaar :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bangbros schreef:
    bij de zeeman hebben ze meestal wel leuke tanktops, of bij de wibra -denk maar niet dat ik duur ga doen voor een site..- en dan kan je bij de hema van die papieren kopen en er een Q op strijken ? (:


    en desnoods neem je gwn watervaste stift [die meestal na paar keer wassen toch weg is maar oke] en zet je er een Q op xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ROSEISHOT schreef:
    Wat vinden jullie van deze blouse? [klik er even op en kijk naar de kleuren]


    echt niet!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom niet gewoon een foto van een Q?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Incognito schreef:
    (...)

    en desnoods neem je gwn watervaste stift [die meestal na paar keer wassen toch weg is maar oke] en zet je er een Q op xd

    Ja dat kan ook, aangezien die papieren wel weer €5,- zijn. ;(


    Life is a beautiful struggle

    Bangbros schreef:
    (...)
    Ja dat kan ook, aangezien die papieren wel weer €5,- zijn. ;(


    en stift kan je ook voor andere dingen gebruiken ;D like een saaie multo map bekliederen ;d of iets anders bekliederen ;P



    Maar dan vind ik dat et beste idee tot nu toe

    een t-shirt/tanktop
    met een Q erop. maak niet uit waarmee ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    en stift kan je ook voor andere dingen gebruiken ;D like een saaie multo map bekliederen ;d of iets anders bekliederen ;P



    Maar dan vind ik dat et beste idee tot nu toe

    een t-shirt/tanktop
    met een Q erop. maak niet uit waarmee ;D


    Idd. Maakt niet uit hoe of wat, als er maar een Q op staat (Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Idd. Maakt niet uit hoe of wat, als er maar een Q op staat (Y)


    Agree:Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain