• Bijvoorbeeld dat we met z'n allen een bepaald shirt kopen en die op een bepaalde dag aandoen. Dan iedereen een foto maken en bij mekaar zetten ofzo.
    Kom maar op met de ideeën. _O_

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:36 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom niet gewoon een foto van een Q. Anyway, maakt niet uit, als er maar een Q opstaat.
    -
    Dan maken theUniverse en ik een gebouw in de vorm van een Q how's that. D:
    Maarja, allemaal een foto met een Q en die als PF? xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    Waarom niet gewoon een foto van een Q. Anyway, maakt niet uit, als er maar een Q opstaat.
    -
    Dan maken theUniverse en ik een gebouw in de vorm van een Q how's that. D:
    Maarja, allemaal een foto met een Q en die als PF? xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga hier niet aan meedoen. No offence, maar ik voel me dan echt een enorme computer-nerd en no-lifer als ik met een Q rond gaat lopen wat voor Quizlet staat. Echt alsof dat mijn hele leven is en dat ik gelijk maar t-shirts ga bestellen omdat het mijn beste vriendje is enzo. Sorry. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik ga hier niet aan meedoen. No offence, maar ik voel me dan echt een enorme computer-nerd en no-lifer als ik met een Q rond gaat lopen wat voor Quizlet staat. Echt alsof dat mijn hele leven is en dat ik gelijk maar t-shirts ga bestellen omdat het mijn beste vriendje is enzo. Sorry. (:


    Agree. Bovendien willen veel users niet dat vrienden/kennissen/mensen van school etc. ook op Q komen, maar dan ga je wel een soort van reclame maken?:'D Dat is geen logica.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Agree. Bovendien willen veel users niet dat vrienden/kennissen/mensen van school etc. ook op Q komen, maar dan ga je wel een soort van reclame maken?:'D Dat is geen logica.

    Ja, inderdaad.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik ga hier niet aan meedoen. No offence, maar ik voel me dan echt een enorme computer-nerd en no-lifer als ik met een Q rond gaat lopen wat voor Quizlet staat. Echt alsof dat mijn hele leven is en dat ik gelijk maar t-shirts ga bestellen omdat het mijn beste vriendje is enzo. Sorry. (:


    Mee eens (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Maar het hoeft toch niet perse een mega Q te zijn? We kunnen ook gewoon een tekst doen of een bepaald woord. Als wij met een Q gaan rondlopen, dan kijken sommigen er geeneens naar. Het is eigenlijk alleen leuk voor onszelf. Als sommige mensen dan geen grote Q willen, dan doen we toch iets anders?

    Ik vind het trouwens wel een leuk idee. Want ik weet dat er mensen zijn die bij mij in de stad/omgeving op Q zitten, maar ik heb geen idee wie, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ok, best wel grappig bedacht al die dingen xD
    maar als er iets met truitjes of t-shirts word gedaan dan liefst t-shirt ;P want uhm xD ik draag amper hoodies omdat ik al vrijsnel warm heb van mijn eigen ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een t-shirt is inderdaad wel een goed idee :3

    It seems cool^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wat vinden jullie van deze blouse? [klik er even op en kijk naar de kleuren]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Progeny schreef:
    (...)

    Agree. Bovendien willen veel users niet dat vrienden/kennissen/mensen van school etc. ook op Q komen, maar dan ga je wel een soort van reclame maken?:'D Dat is geen logica.


    Ik denk dat iemand die Quizlet niet kent geen idee zou hebben dat die Q daar voor staat. (:
    Ik denk dat ze eerder aan een van deze dingen zouden denken.
    Maarja, als je niet mee wilt doen, moet het toch ook niet. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ROSEISHOT schreef:
    Wat vinden jullie van deze blouse? [klik er even op en kijk naar de kleuren]

    dat zijn er maar twee, ik verwachtte namelijk meer (;

    misschien kan iedereen een shirt met een woord wat met liefde/superhelden/quizlet te maken heeft


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Wat gaat iedereen bitchen over die Q. Als je niet wil dat mensen weten waar het voor staat dan verzin je toch wat? (krul)


    -

    by the way, ik ga zelf niet mee doen.
    dan voel ik mezelf een beetje voor gek lopen, en eigenlijk ook wat Poseidon zei (:
    en ik wil eigenlijk niet dat al die mensen van Q mij in real life zien (nerd) sorry guys


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room