• Al die beelden van het tsunami enzo he, ik heb ze nog niet gezien en ik wil ze ook niet zien want zover ik heb gehoord lijkt het op de film 2012..

Harold Edward Styles

Er zijn duizenden mensen omgekomen en jullie lopen hier een beetje grapjes te maken.. Zoek een beter onderwerp om te grappen, want dit is serieus echt niet leuk.

Ik ben gemeen xoxo

Bier schreef:
    Er zijn duizenden mensen omgekomen en jullie lopen hier een beetje grapjes te maken.. Zoek een beter onderwerp om te grappen, want dit is serieus echt niet leuk.

Waarover zouden we dan aan het grappen zijn?
    - niet aanvallend bedoeld, sorry xd. -

I hope heaven needs you more than I do now.

Bangbros schreef:
    ik heb dus het idee dat 11 november 2011 de wereld vergaat om 11:11.
    want veel rampen zijn op een "11" gebeurt.
    11-3-2004: De aanslagen op treinen in Madrid
    11-7-2006: De aanslagen op treinen in Mumbai, India
    11-1-2010: Aardbeving Haïti
    De datum van de aanslagen in New-York: 9/­11
    en nu ook al in japan op 11 maart 2011.
    maar als het zo is dat de wereld vergaat op 11 november 2011 vind ik niet leuk, want dan kan k net geen 15 worden. ;(

Tering, je maakt me bang x)
    Ik geloof er niet in dat de wereld vergaat, wss durf ik het niet te geloven.
    Het gaat slechter met de wereld, maar dan hoeft íe niet meteen te vergaan, en die mensen die onderzocht hebben dat de wereld in 2012 zal vergaan, hebben gezegd dat het fout was, maar 11-11-11 om 11:11 lijkt me toch sterk.
    Maar wss durf ik het dus niet te geloven.

So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

Carcass schreef:
    (...)

Waarover zouden we dan aan het grappen zijn?
    - niet aanvallend bedoeld, sorry xd. -

Die reactie van die walvissen bijvoorbeeld.

Ik ben gemeen xoxo

Carcass schreef:
    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit het begin van de eindtijd is.

ONLY SEVEN LEFT <3

De wereld zelf weet niet eens dat er maanden zijn x') Dus dat die dingen op 11 waren, is puur toeval. Er zijn genoeg dingen daartussen gebeurt op andere datums..

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    De wereld zelf weet niet eens dat er maanden zijn x') Dus dat die dingen op 11 waren, is puur toeval. Er zijn genoeg dingen daartussen gebeurt op andere datums..

So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

alsdewereldvergaatishetonzeschuld

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Remington schreef:
    Het lijkt niets op de film 2012, dit is het echte leven, hoe hard het ook is. Je kan naar mijn mening beter wel kijken, dan weet je hoe het eraan toe gaat.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Bangbros schreef:
    ik heb dus het idee dat 11 november 2011 de wereld vergaat om 11:11.
    want veel rampen zijn op een "11" gebeurt.
    11-3-2004: De aanslagen op treinen in Madrid
    11-7-2006: De aanslagen op treinen in Mumbai, India
    11-1-2010: Aardbeving Haïti
    De datum van de aanslagen in New-York: 9/­11
    en nu ook al in japan op 11 maart 2011.
    maar als het zo is dat de wereld vergaat op 11 november 2011 vind ik niet leuk, want dan kan k net geen 15 worden. ;(

Ik ook niet. ):

Volgens mij vergaat de wereld nu ook. :Y)
    - tsunami in Japan
    - tsunami in Amerika
    - ergens een actieve vulkaan

Eerlijk, dat is gewoon eng. ;'D

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Carcass schreef:

They fell in love, didn't they?

Carcass schreef:

nu begin ik bang te worden:|:|

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Sugar, we're going down. Meer en meer heb ik het gevoel dat ik op een zinkend schip zit.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Levi schreef:
    Oké, guys, seriously, wake up. De wereld zal heus niet vergaan in 2012. Dit si gewoon puur toeval. Er is wel vaker een tsunami geweest hoor. En daarbij, de film 2012? Ik zie nog geen scheuren in de grond hoor.

En deze dan?

Ik blijf het zo erg vinden he. :[

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Bier schreef:

De mens maakt nu eenmaal graag grappen om iets wat draagbaarder voor zichzelf te maken, het is gewoon een natuurlijke reactie. Die je trouwens ook bij elke ramp terugziet. Stel je er niet over aan, het gebeurd toch wel.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.