• Hii c:

    Gisteren en vandaag ben ik dus met mijn neefje die doet bmx-en en mijn broertje naar één of ander skatepark geweest waar je ook een speeltuin hebt. Maar goed, vandaag was er dus een jongen en die zie ik eigenlijk wel zitten. En ik heb het gevoel dat hij mij ook ziet zitten. We hadden heel de tijd oogcontact en ik had het gevoel dat als ik daar bij die halfpipe zat of hoe je dat ook mag noemen, dat hij zich extra ging uitsloven. Het was gewoon een beetje duidelijk, of ik heb het me verbeeld. :c Ik heb hem nu dus toegevoegd op Facebook dus nu maar wachten tot hij het verzoek accepteert.
    Maar om even to the point te komen, ik wil het graag gaan proberen. Kijken of het gaat lukken of niet. Dus gewoon door te praten, maar ik weet niks om te zeggen. Ook heb ik zijn nummer ghehe, want dat staat op zijn Facebook. Maar om dat meteen al te gaan doen vind ik nogal erg stalkerig, dus dat laat ik liever achterwege. Nu vraag ik dus eigenlijk tips, voor hoe ene gesprek te beginnen met hem als hij me heeft geaccepteerd. Hij skateboard en ik kan het een beetje, dus misschien... Maar wie heeft dus tips?

    Begin eerst me hoi en ga daarna over zijn hobby praten. Vraag dan of hij het je kan leren en BAM je hebt een date^^
    maar wacht wel eerst voor hij je toevoegd als vriend en misschien kan je nog wat vaker naar dat park gaan, dan kom je hem vaker tegen en voelt het gesprek wat vertrouwder(;

    Maar succes(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Begin eerst me hoi en ga daarna over zijn hobby praten. Vraag dan of hij het je kan leren en BAM je hebt een date^^
    maar wacht wel eerst voor hij je toevoegd als vriend en misschien kan je nog wat vaker naar dat park gaan, dan kom je hem vaker tegen en voelt het gesprek wat vertrouwder(;

    Maar succes(;


    We zijn van plan om woensdag weer te gaan en anders volgend weekend. c: Hihi en dan meteen voor die date, ik weet niet of ik dat wel durf. Maar bedankt voor je advies, ik kan er denk ik zeker wel iets mee doen.

    Vintager schreef:
    (...)

    We zijn van plan om woensdag weer te gaan en anders volgend weekend. c: Hihi en dan meteen voor die date, ik weet niet of ik dat wel durf. Maar bedankt voor je advies, ik kan er denk ik zeker wel iets mee doen.

    Vraag het anders via fb als je het niet face to face durft te vragen(;
    Graag gedaan(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oja als die date werkt, 'val' dan van je skateboard in zijn armen en beng je hebt een tweede date(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Begin hem te poken op Facebook en als hij terug poket, een tijdje blijven poken en dan op een gegeven moment zeggen: 'Nooh, stop poking me!' Zie daar, het begin van een gesprek met een redelijke reden :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.