• Al die beelden van het tsunami enzo he, ik heb ze nog niet gezien en ik wil ze ook niet zien want zover ik heb gehoord lijkt het op de film 2012..


    Harold Edward Styles

    Belieburx schreef:
    (...)
    Omdat het ook niet in dit gedeelte is gebeurd. Wel in Japan, daar zitten wel scheuren.
    Omdat daar een aardbeving is geweest, ja :'D Maar in de film 2012 kreeg de grond spontaan het idee om te scheuren.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Bangbros schreef:
    ik heb dus het idee dat 11 november 2011 de wereld vergaat om 11:11.
    want veel rampen zijn op een "11" gebeurt.
    11-3-2004: De aanslagen op treinen in Madrid
    11-7-2006: De aanslagen op treinen in Mumbai, India
    De Space Shuttle Atlantis werd op 11 mei 2009 gelanceerd, voor een 11-daagse missie.­
    In de nacht van 11 mei 2009 sloot Barack Obama zijn 111de dag in het Witte Huis af
    De datum van de aanslagen in New-York: 9/­11
    en nu ook al in japan op 11 maart 2011.
    maar als het zo is dat de wereld vergaat op 11 november 2011 vind ik niet leuk, want dan kan k net geen 15 worden. ;(

    dat is gewoon toeval


    Shoganai i ne~

    Ik vind het zo erg voor Japan ;'(


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Bangbros schreef:
    ik heb dus het idee dat 11 november 2011 de wereld vergaat om 11:11.
    want veel rampen zijn op een "11" gebeurt.
    (...)


    Dan is best wel heel erg veel toeval, want ikzelf geloof wel in de eindtijd, door prive redenen enzo, maar er gebeuren ook dingen op bijvoorbeeld, de tiende of negende. Niet aanvallend bedoeld, alles behalve, maar je kan alles zo bijelkaar optellen, aftrekken, vermenigvuldigen, zodat er een eindtijd uitkomt. Ik klink heel hypocriet nu, maar dit wou ik even meedelen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ''moesten ze maar niet op walvissen jagen''
    lolness.
    comment op video @ youtube.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    ''moesten ze maar niet op walvissen jagen''
    lolness.
    comment op video @ youtube.

    x'D


    Shoganai i ne~

    Bangbros schreef:
    ik heb dus het idee dat 11 november 2011 de wereld vergaat om 11:11.
    want veel rampen zijn op een "11" gebeurt.
    11-3-2004: De aanslagen op treinen in Madrid
    11-7-2006: De aanslagen op treinen in Mumbai, India
    11-1-2010: Aardbeving Haïti
    De datum van de aanslagen in New-York: 9/­11
    en nu ook al in japan op 11 maart 2011.
    maar als het zo is dat de wereld vergaat op 11 november 2011 vind ik niet leuk, want dan kan k net geen 15 worden. ;(

    Ahjoh dat gebeurd echt niet hoor ;p Dat is gewoon stom toeval. Ik geloof dus echt niet dat er 'iets' is wat dit alles bepaald, en ervoor zorgt dat het op 11 gebeurd. (krul)
    I'm not afraid.


    -

    Kikkeli schreef:
    ''moesten ze maar niet op walvissen jagen''
    lolness.
    comment op video @ youtube.


    Mn pa zei precies hetzelfde, lolol xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Kikkeli schreef:
    ''moesten ze maar niet op walvissen jagen''
    lolness.
    comment op video @ youtube.

    HAHA okee lol x'D


    -

    Carcass schreef:
    (...)

    Dan is best wel heel erg veel toeval, want ikzelf geloof wel in de eindtijd, door prive redenen enzo, maar er gebeuren ook dingen op bijvoorbeeld, de tiende of negende. Niet aanvallend bedoeld, alles behalve, maar je kan alles zo bijelkaar optellen, aftrekken, vermenigvuldigen, zodat er een eindtijd uitkomt. Ik klink heel hypocriet nu, maar dit wou ik even meedelen.

    ik zeg ook niet alle rampen, maar wel veel . ;D en ik vind het best wel toevallig want de meest "grote" rampen zijn op de "11ste" gebeurd, nouja ik ga me er niet echt druk ommaken verder, maar ik vind het best wel toeval..


    Life is a beautiful struggle

    Carcass schreef:
    (...)

    Dan is best wel heel erg veel toeval, want ikzelf geloof wel in de eindtijd, door prive redenen enzo, maar er gebeuren ook dingen op bijvoorbeeld, de tiende of negende. Niet aanvallend bedoeld, alles behalve, maar je kan alles zo bijelkaar optellen, aftrekken, vermenigvuldigen, zodat er een eindtijd uitkomt. Ik klink heel hypocriet nu, maar dit wou ik even meedelen.


    hypocriet is het zeker niet, want het is zoeken naar een bepaald cijfer. De tsunami van 2004? vond plaats op 24 december, de vuurwerkramp in enschede op 13 mei, gebeurd er nu weer wat in Japan met bijv, een van de drie kerncentrales die allerlei mankementen vertonen dan is het ook niet meer op de elfde. Zoals boss ook al zei, ik snap ook niet echt wat een satelliet en obama hiermee te maken hebben xD dat is gewoon opzettelijk vissen naar het cijfer 1,11 of 111 xD

    Carcass schreef:
    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit het begin van de eindtijd is.


    I solemny swear i am up to no good

    Remington schreef:
    (...)

    hypocriet is het zeker niet, want het is zoeken naar een bepaald cijfer. De tsunami van 2004? vond plaats op 24 december, de vuurwerkramp in enschede op 13 mei, gebeurd er nu weer wat in Japan met bijv, een van de drie kerncentrales die allerlei mankementen vertonen dan is het ook niet meer op de elfde. Zoals boss ook al zei, ik snap ook niet echt wat een satelliet en obama hiermee te maken hebben xD dat is gewoon opzettelijk vissen naar het cijfer 1,11 of 111 xD


    Shoganai i ne~

    Carcass schreef:
    Ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit het begin van de eindtijd is.

    Ik niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Damnara schreef:
    (...)
    Ik niet.


    Awesome.


    I hope heaven needs you more than I do now.