• Nou, waarschijnlijk is deze suggestie al heel vaak voorgekomen maar er is niets aan veranderd dus ik vraag het nogmaals.

    Zou het niet handiger zijn als er een knop zou staan boven je story met: ''Privébericht naar alle abbonees'' of zo iets dergelijks. Want dan kun je bijvoorbeeld melden dat er een nieuw hoofdstuk is zonder dat je steeds élke abbonee apart een berichtje moet sturen. Het zou ook erg handig zijn want de meeste mensen checken niet altijd hun mail, en als het dan in een PB zou komen dan zou je meteen gaan kijken & lezen.
    EDIT: het is ook handig als je gewoon een mededeling of zo iets dergelijks hebt.

    Nou, dit is dus zo'n beetje mijn suggestie.
    Who's with me? (krul)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:09 ]

    Chamassa schreef:
    ze krijgen toch al een melding als er een nieuw hoofdstuk is...
    wat me wel erg handig lijkt is, dat als je een vervolg heb gemaakt van je verhaal. je alle Abo's kan Medelen zonder dat je ze appart moet Schrijven

    Je kan dan gewoon in je eerste deel een nieuw hoofdstuk schrijven, ze hebben toch een abo en dan weten ze het allemaal.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik ben voor ik vind het superirritant als ik mail krijg . Want mijn e-mailadres is meer voor belangrijke dingen zoals school enzo. Dus mij lijkt het wel handig ja

    Abruzzi schreef:
    Dan moeten ze hun mail maar gewoon checken hoor, vroeg of laat doen ze dat toch wel. En als je een melding wil doen ofzo kan dat toch ook gewoon in een hoofdstuk worden gezet? Ik vind het een beetje onnodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Voor, maar mensen moeten wel kunnen aangeven dat ze geen privéberichten over stories krijgen. Of whatever.


    Great minds think alike.

    Abruzzi schreef:
    Dan moeten ze hun mail maar gewoon checken hoor, vroeg of laat doen ze dat toch wel. En als je een melding wil doen ofzo kan dat toch ook gewoon in een hoofdstuk worden gezet? Ik vind het een beetje onnodig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.