• Nou, waarschijnlijk is deze suggestie al heel vaak voorgekomen maar er is niets aan veranderd dus ik vraag het nogmaals.

    Zou het niet handiger zijn als er een knop zou staan boven je story met: ''Privébericht naar alle abbonees'' of zo iets dergelijks. Want dan kun je bijvoorbeeld melden dat er een nieuw hoofdstuk is zonder dat je steeds élke abbonee apart een berichtje moet sturen. Het zou ook erg handig zijn want de meeste mensen checken niet altijd hun mail, en als het dan in een PB zou komen dan zou je meteen gaan kijken & lezen.
    EDIT: het is ook handig als je gewoon een mededeling of zo iets dergelijks hebt.

    Nou, dit is dus zo'n beetje mijn suggestie.
    Who's with me? (krul)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:09 ]

    Dan moeten ze hun mail maar gewoon checken hoor, vroeg of laat doen ze dat toch wel. En als je een melding wil doen ofzo kan dat toch ook gewoon in een hoofdstuk worden gezet? Ik vind het een beetje onnodig.

    mwahh, mij lijkt het maar irritant ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ja... Hm...
    Ik zou het niet gebruiken, maar misschien dat anderen het handig vinden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik vind het niks.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vóór!

    Ik vind het zo irri als ik iedereen appart een berichtje moet sturen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind 't juist wel handig, want ik kijk nooit meteen in m'n mail maar als ik zie dat ik hier een nieuw PB heb kijk ik gelijk.
    Ik hoop dat 't lukt als er nog meer mensen voor zijn =D


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb iets van een 230 abo's en ik stuur ze regelmatig één voor één een berichtje hoor n.n

    Butsy schreef:
    Ik heb iets van een 230 abo's en ik stuur ze regelmatig één voor één een berichtje hoor n.n

    Dat je daar zin in hebt o.O

    Innocences schreef:
    (...)
    Dat je daar zin in hebt o.O

    Ik heb gewoon geen leven.. Nee okay, ik verveel me nogal vaak en ik ben blij met zoveel abo's en dat laat ik dan ook zien n.n

    Ik zou dat persoonlijk niet zo prettig vinden. Ik hou het liever bij mail alleen.

    En het zou een heel gedoe worden om degenen die geen berichtje willen krijgen ook werkelijk geen bericht te laten krijgen.


    Let the Night embrace you

    Lijkt me alleen maar irritant :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mij lijkt het handig als de mails weer niet werken.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 12:44 ]

    Voor, aangezien dit echt irritant is *-*


    Hope goes lost but never dies.

    Het lijkt mij inderdaad wel handig ja ;D


    Sometimes it's best not to care.

    ze krijgen toch al een melding als er een nieuw hoofdstuk is...
    wat me wel erg handig lijkt is, dat als je een vervolg heb gemaakt van je verhaal. je alle Abo's kan Medelen zonder dat je ze appart moet Schrijven


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt