• Holy shit, ik ben zelf geen emo, maar ik erger me dood
    aan kinderen die denken dat ze grappig zijn;
    hahha, jij snijdt jezelf vast. Emooooooo.

    Emo's snijden niet o-o En ik vind het nogal raar tegenover
    mensen die wél emo zijn. Ze snijden niet.
    Snijden doen depressive mensen en omdat emo's vaak zwart
    dragen zijn die depri volgens de meeste en snijden ze zich.

    Bwuah :l Geen idee waarom ik me hieraan stoor. Wss omdat dit
    niet enige rare vooroordelen zjin.. En ik vind de stijl wel
    leuk, bij meiden, bij jongens wat minder. :S
    Ben zelf geen emo, nooit geweest, ken geen emo's.

    Maar sommige mensen die trekken altijd zulke rare vooroordelen en dan kunnen ze er heel raar over gaan doen. Mensen zijn complexe wezens.

    Kennen jullie nog rare vooroordelen? n___n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Idd
    bij mij in de klas zit zo'n gast die doet alsof hij zichzelf snijd voor aandacht, en dan gaat hij ook de hele tijd roepen: ''Ik ben een domme emo, hahaha''
    :S
    En verder ben je een vieze nerd wanneer je hoger dan een 7 voor een vak hebt gehaald :S zo stom!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Duitsers denken dat wij Nederlanders de hele dag stoned zijn en iedereen aan de drugs is. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    daar ben ik het mee eens.
    ik vind het raar dat veel mensen denken dat Marokkanen agressief enzo zijn


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Poeh, ben ik niet de enige die dat vind.
    Als ik dat in mijn klas zou zeggen lacht iedereen me volgens
    mij vierkant uit. Ze doen er altijd raar over :S
    Vieze emooooo! Haha, emooooo!

    En dan heb ik iets van; wtf?

    @Lol, denken duitsers serieus dat Nederlanders altijd stoned zijn?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik erger me dood aan de hele 'Emo' stijl. Omdat ze alles, van muziek tot kleding kunnen 'claimen' en Emo kunnen maken. Net als Converse of Vans. Die zijn ook meteen 'Emo.' Obviously doen veel Emo's zulke kleding aan omdat ze in de aandacht willen staan, of houden van aandacht.

    Ik vind het woord 'emo' sowieso raar, want ik luister volgens iedereen 'emo' muziek, so what? Ik snap het gewoon niet hoor, ben een vrolijk persoon, zover ik weet en ik vind die muziek leuk. Nâh het zal wel x]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Lamor schreef:
    Duitsers denken dat wij Nederlanders de hele dag stoned zijn en iedereen aan de drugs is. (krul)


    Hahaha, nou daar hebben ze helemaal gelijk in. (krul) Jk.

    Veel mensen lachen met Joden...
    Vind ik nergens voor nodig.
    Ok, ze hebben een wat vreemdere cultuur en maatschappij, maar ze laten anderen wel met rust...wat je van andere culturen bijna niet kan zeggen.

    Maar ik vind emo jongens best wel cute :$


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Helemaal mee eens. Mensen denken van mij ook dat ik emo ben, en maken dan ook heletijd snij gebaren naar mij toe terwijl ik helemaal niet snijdt. En ik vind me zelf ook geen emo ik vind de stijl gewoon leuk en noem me zelf liever alternatief. Maar door van die 'fake- emo's' denken de meeste dat die stijl zich zelf snijden. Maar dat is helemaal niet zo, ja misschien als ze depressief zijn ofzo maar er zijn GENOEG mensen die niet die stijl hebben en toch snijden dus ze moeten hun bekken gewoon houden [:

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 17:13 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Perish schreef:
    Ik erger me dood aan de hele 'Emo' stijl. Omdat ze alles, van muziek tot kleding kunnen 'claimen' en Emo kunnen maken. Net als Converse of Vans. Die zijn ook meteen 'Emo.' Obviously doen veel Emo's zulke kleding aan omdat ze in de aandacht willen staan, of houden van aandacht.


    Dat zijn niet alleen emo's hoor en ook niet alle emo's :Y)
    Sommige mensen zijn nou eenmaal zo.

    En; Omdat ze alles, van muziek tot kleding kunnen 'claimen' en Emo kunnen maken dat doen ze volgens mij niet expres ofzo?
    Dat gebeurt volgens mij door omstanders.. Die maken er dan
    gelijk emo dingen van :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Toen ik op de middelbare school kwam had ik een beugel ik kreeg meteen de stempel dat ik een nerd was omdat ik daarbij ook nog eens regelijk goede punten haalden voor sommige vakke


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Snijden doen depressive mensen en omdat emo's vaak zwart
    dragen zijn die depri volgens de meeste en snijden ze zich.

    Dát is ook een foute bewering van je. Niet alleen depressieve doen dat en niet álle depressieve mensen dat. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Canibal schreef:
    Toen ik op de middelbare school kwam had ik een beugel ik kreeg meteen de stempel dat ik een nerd was omdat ik daarbij ook nog eens regelijk goede punten haalden voor sommige vakke


    Dat is echt irritant o-o Had ik vroeger ook altijd ;l
    Dachten ze dat ik nerd was omdat ik goede cijfers haalde..

    *Ging even googlen wat nerd betekend*
    nerds intelligente, maar enigszins wereldvreemde en sociaal onhandige jongeman, vaak met een grote kundigheid op een bepaald terrein (vooral in de computersfeer)

    Hahaha xd Fail. Wist niet dat het mannelijk was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Poseidon schreef:
    Snijden doen depressive mensen en omdat emo's vaak zwart
    dragen zijn die depri volgens de meeste en snijden ze zich.

    Dát is ook een foute bewering van je. Niet alleen depressieve doen dat en niet álle depressieve mensen dat. (:


    Ohja, ik zie het.

    Maar ik bedoel, mensen die blij zijn met hun leven denken niet;
    Ik ga even lekker snijden.

    Daarvoor moet er wel iets zijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aha okee. Ik vind emo's emo :')


    It's going to be difficult, but not impossible.