• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is best erg kut, maar je hebt wel gelijk, ze kan niet alleen op jou lopen te vitten zonder iets terug te verwachten, daarvoor heb je een mond gekregen.
    Je mag de mijne wel een weekje lenen hoor, ruilen we gewoon.


    Your make-up is terrible

    Stiekum hoort dit gwn bij forum spelletjes:$


    Mja, je mag mijn mama lenen ?;D maar niet houden ;D
    kijk uit ze is goed in kusjes geven en klieren

    & me pa is alleen in weekend thuis en hem vind ik op 1 of ander manier eng.. maar das lang verhaal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    geef ze een abonnement op woedebeheersing?


    the end of the world in the night

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is zwaar klote. Je mag mijn ouders lenen. Woon ik wel een weekje bij mijn oma en opa


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jeez, heeft jouw moeder helemaal geen respect voor jou ofzo. Klinkt als een leuke vrouw.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 22:47 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    C18 schreef:
    @ Above: Haha, nice :Y). Die van mij zou me in een zoen en klierscenario van zich af duwen, aangezien ik slijm lol. Ik kan er ook totaal niet goed mee praten, aangezien ze niet Nederlands is en ook niet echt goed Nederlands kan en das best klote aangezien ik geregeld figuurlijke taal gebruik en ze dat gewoonweg niet snapt.
    Ofc heb ik ook goede momenten met haar - kan moeilijk iemand helemaal zwart gaan zitten maken terwijl dat niet zo is - maar ben er nu best wel klaar mee zeg maar. En het moment dat ik huilend tegenover haar zat en ze me aankeek met zo'n 'I don't give a fuck' blik, een peuk in d'r hand en een opgetrokken wenkbrauw zal ik nooit vergeten.
    Met zulk soort dingen kun je me echt flink raken.


    Ik snap je (: zoiets heb ik met mijn pa zeg maar..
    Was verjaardag van me tante, en was echt mijn periode van dat ik jankerig was.
    Moest ik bij me pa op schoot van me ma o-O en nja.. me pa deed helemaal niets.. alleen praten, en daar had ik dus niks aan..

    of me zus gaf hem een kado, en ze krijgt een knuffel van hem..
    & bij zijn laatste verjaardag, gaf ik hem een foto van ons 2 samen, en dat is de eerste foto ooit ofzo dat ik samen met papa op de foto sta. en wat deed hij; Dankje...
    Verders niks, en nja dat raakte mij dus wel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    D'aw, ik wil ruilen. Ik hou van mijn ouders, ondanks dat de band niet sterk is, ze doen hun best. Mijn moeder is aandachtsziek sinds ze kanker heeft gehad en mijn vader heeft een ontzettend kort lontje, maar is wel vaak weg. Dus zeg het maar?
    Zoals ik al zei, ik hou van ze, maar ik zou alleen al willen ruilen om 't bij jou weg te kunnen nemen.(':


    everything, in time

    Ik denk Sam, dat jij niet te lang moet wachten met op jezelf gaan.

    Ik ruil wel met je.
    Me ma ik echt heel lief. Me pa is alleen wel geestelijk ziek. Maar als je hem met rust laat kan je redelijk goed met hem leven. Het lukt mij ook ondanks het opstapelende irritaties. :'D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik adopteer je wel! (cat)

    Fragile schreef:
    Ik adopteer je wel! (cat)


    Nee dat mag niet! Dan krijg ik een oudere zus die zeer intimiderend is. -nokidding-(no_chears)


    everything, in time

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee dat mag niet! Dan krijg ik een oudere zus die zeer intimiderend is. -nokidding-(no_chears)

    We stoppen haar wel samen met Krull tussen de hamsters ;D