• Niet geschikt voor mensen die nog niet weten hoe het verhaal eindigt

    Zou Tom Riddle niet iedere keer dat een deel "vermoord" werd niet kiezen voor een leven als geest? Ik kan me niet voorstellen dat hij serieus "verder" zou gaan.
    Als hij dus een manier zou vinden om van geest weer terug te gaan naar mens is Voldemort dan weer terug?
    Weet iemand wat J.K. Rowling hier van vind, of is dat onbekend?
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Believers schreef:
    (...)

    Maar zijn laatste gruzelement was toch Harry? Maar die had zichzelf geprobeerd te doden, toen hij daarachter kwam. Maar toen kwam Harry op zo'n plek met Perkamentus enz.

    Ja en toen werd hij teruggestuurd ofzo en daardoor heeft hij volgens mij het deel van Voldemort achtergelaten. Ik weet het niet, dat was echt een mindfucking stuk O.o


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Believers schreef:
    (...)

    Latijn, toch?


    Frans is gebaseerd op Latijn volgens mij, maar 'le vol' en 'la mort' zijn ook Franse woorden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    (...)

    Frans is gebaseerd op Latijn volgens mij, maar 'le vol' en 'la mort' zijn ook Franse woorden.


    Dat weet ik, maar ik had dat ergens gelezen.
    Frans, Spaans, Portugees, Roemeens zijn Romeinse talen. Engels weet ik niet zo;


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Ja en toen werd hij teruggestuurd ofzo en daardoor heeft hij volgens mij het deel van Voldemort achtergelaten. Ik weet het niet, dat was echt een mindfucking stuk O.o


    Was dat laatste deel vernietigd? In 2009 dat ik dat boek voor het laatst gelezen had. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik had dat ergens gelezen.
    Frans, Spaans, Portugees, Roemeens zijn Romeinse talen. Engels weet ik niet zo;


    Engels komt weer van Frans af. Tenminste, dat lult mijn Frans lerares altijd :Y)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 15:12 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    (...)

    Engels komt weer van Frans af. Tenminste, dat lult mijn Frans lerares altijd :Y)


    -mindfuck- Maar niet heus. :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik had dat ergens gelezen.
    Frans, Spaans, Portugees, Roemeens zijn Romeinse talen. Engels weet ik niet zo;

    Engels is een Germaanse taal, net als Nederlands en Duits. Natuurlijk zijn de twee gelinkt, aangezien het buurlanden zijn en talen ook zo ontwikkelen, maar als je naar de grammatica kijkt, zie je dat het Frans en het Engels helemaal niet op elkaar lijken. Net als het Nederlands en het Frans niet op elkaar lijken. Dus Engels komt niet van Frans.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Believers schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar ik had dat ergens gelezen.
    Frans, Spaans, Portugees, Roemeens zijn Romeinse talen. Engels weet ik niet zo;


    Ik las laatst ergens dat Engels voort is gekomen uit Duits en Nederlands, vandaar dat veel van onze zinsbouw, grammatica en ritme op elkaar lijken. Ik weet het niet zeker, zou het eigenlijk op moeten zoeken.
    Maar ik merk dat de uitwisselingsstudenten van over de hele wereld hier nederlands op sommige punten begrijpen: "omdat het op Engels lijkt" zeggen ze dan. Maar ja... Engeland is uiteindelijk aan de andere kant van de zee beland, dus zal het daarom wel zo anders zijn nu (:
    Hahaha, maar terug op Harry Potter.
    Ik dacht dat vol diefstal betekende. Diefstal van de dood? Hij neemt namelijk heel veel mensen het leven af, waaronder gedeeltelijk zijn eigen ziel.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Je hebt wel gelijk haast onthoofde henk koos ook voor een leven als geest =3
    Haha ik zie et al voor me Voldie die rond spookt in Harry's huis en zijn kinderen de stuipen op het lijf jaagd ;'D


    =

    Peanutxhead schreef:
    Je hebt wel gelijk haast onthoofde henk koos ook voor een leven als geest =3
    Haha ik zie et al voor me Voldie die rond spookt in Harry's huis en zijn kinderen de stuipen op het lijf jaagd ;'D


    haha *ziet het al voor zich* allemaal gillende hysterische kinderen xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Chiyo schreef:
    (...)

    Ik las laatst ergens dat Engels voort is gekomen uit Duits en Nederlands, vandaar dat veel van onze zinsbouw, grammatica en ritme op elkaar lijken. Ik weet het niet zeker, zou het eigenlijk op moeten zoeken.
    Maar ik merk dat de uitwisselingsstudenten van over de hele wereld hier nederlands op sommige punten begrijpen: "omdat het op Engels lijkt" zeggen ze dan. Maar ja... Engeland is uiteindelijk aan de andere kant van de zee beland, dus zal het daarom wel zo anders zijn nu (:
    Hahaha, maar terug op Harry Potter.
    Ik dacht dat vol diefstal betekende. Diefstal van de dood? Hij neemt namelijk heel veel mensen het leven af, waaronder gedeeltelijk zijn eigen ziel.


    Uhu, vol is zowel diefstal als vlucht. Maar ik had ooit een keer gelezen dat J.K. Rowling zei dat ze die naam gekozen had met de betekenis 'vlucht voor de dood' erachter. En daar gaat een deel van het verhaal ook om, want op het einde overwint Harry zijn angst voor de dood ook omwille van zijn vrienden en de wereld. Iets wat Voldemort nooit heeft gekund of gevoeld.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    MissAthena schreef:
    (...)

    haha *ziet het al voor zich* allemaal gillende hysterische kinderen xD


    Hahaha jaah x]
    Als wraak dat hij hem heeft vermoord :3


    =

    Major schreef:
    (...)
    Engels is een Germaanse taal, net als Nederlands en Duits. Natuurlijk zijn de twee gelinkt, aangezien het buurlanden zijn en talen ook zo ontwikkelen, maar als je naar de grammatica kijkt, zie je dat het Frans en het Engels helemaal niet op elkaar lijken. Net als het Nederlands en het Frans niet op elkaar lijken. Dus Engels komt niet van Frans.


    Dat zeg ik toch niet? Ik zeg "Engels weet niet zo".


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Peanutxhead schreef:
    (...)

    Hahaha jaah x]
    Als wraak dat hij hem heeft vermoord :3


    voldie: I have to kill someone!
    hysterische kinderen: *horen niks door eigen gegil*
    harry: *stormt naar beneden* *schrikt van voldie geest* *valt flauw*
    voldie: *vermoord iedereen uit wraak*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Believers schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch niet? Ik zeg "Engels weet niet zo".

    Ik weet 't x'D Ik had het verkeerde bericht gequote.


    Frankly my dear, I don't give a damn.