• Niet geschikt voor mensen die nog niet weten hoe het verhaal eindigt

    Zou Tom Riddle niet iedere keer dat een deel "vermoord" werd niet kiezen voor een leven als geest? Ik kan me niet voorstellen dat hij serieus "verder" zou gaan.
    Als hij dus een manier zou vinden om van geest weer terug te gaan naar mens is Voldemort dan weer terug?
    Weet iemand wat J.K. Rowling hier van vind, of is dat onbekend?
    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 12:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Voldemort heeft altijd een deel van zijn geest nodig om terug te komen. Maar die moet ie dan in iets of iemand vastzetten. Als het nergens aan gekoppeld zit, kan hij er niets mee. Als zijn geest dus nergens vast aan zit, is hij ongrijpbaar dus kan hij niet meer verder leven (:
    Wacht, jij bedoelt zo'n Hogwarts geest?
    Nee, je wordt alleen een geest als je bang bent voor de dood. Voldemort wilde altijd eeuwig leven, zodat hij over zijn Duistere Wereld kon regeren en de machtigste zijn. Hij is nogal een sukkel weet je. Wil altijd de beste zijn enzo. Is jaloers. Maar Voldie was dus niet bang voor de dood ;)
    Jaaa, ik lees de boeken (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hahha, voldie als geest :Y).
    Maar nee, hij kan dan niet veel bereiken, en alsof die mensen hem daar in Zweinstein zouden willen hebben 3:.


    Alleen maar tranen van geluk

    Chiyo schreef:
    Voldemort heeft altijd een deel van zijn geest nodig om terug te komen. Maar die moet ie dan in iets of iemand vastzetten. Als het nergens aan gekoppeld zit, kan hij er niets mee. Als zijn geest dus nergens vast aan zit, is hij ongrijpbaar dus kan hij niet meer verder leven (:
    Wacht, jij bedoelt zo'n Hogwarts geest?
    Nee, je wordt alleen een geest als je bang bent voor de dood. Voldemort wilde altijd eeuwig leven, zodat hij over zijn Duistere Wereld kon regeren en de machtigste zijn. Hij is nogal een sukkel weet je. Wil altijd de beste zijn enzo. Is jaloers. Maar Voldie was dus niet bang voor de dood ;)
    Jaaa, ik lees de boeken (:


    Voldemort was juist wél bang voor de dood hoor. Daar staat zijn naam ook voor 'Vol de mort'. Frans voor: vlucht voor de dood.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    (...)

    Voldemort was juist wél bang voor de dood hoor. Daar staat zijn naam ook voor 'Vol de mort'. Frans voor: vlucht voor de dood.


    Ja, dat dacht ik dus ook al :8


    Happy Birthday my Potter!

    Marvellous schreef:
    Een geest is een ziel en aangezien Voldemort zijn ziel zodanig geruïneerd had om maar voor eeuwig verder te leven, denk ik ook niet dat het mogelijk is voor hem om als geest terug te keren. Waarschijnlijk moet je ziel daarvoor nog intact zijn.


    Ja, maar als al die stukjes nou zwak als ze zijn blijven en dan wachten tot ze allemaal zijn terug gekeerd en ze dan weer samensmelten, dan heb je volgens mij een knappe Tom Riddle geest......
    Weetje, ik denk hier te veel over xD


    Happy Birthday my Potter!

    ik denk wel dat hij echt dood is hoor :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Marvellous schreef:
    (...)

    Voldemort was juist wél bang voor de dood hoor. Daar staat zijn naam ook voor 'Vol de mort'. Frans voor: vlucht voor de dood.
    oh dat wist ik niet , supercooool ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ja, maar als al die stukjes nou zwak als ze zijn blijven en dan wachten tot ze allemaal zijn terug gekeerd en ze dan weer samensmelten, dan heb je volgens mij een knappe Tom Riddle geest......
    Weetje, ik denk hier te veel over xD


    Huh, ik snap niet echt wat je zegt :'D. Al die zeven stukken van zijn ziel zijn sowieso volledig vernietigd, dus zijn ziel kan toch nooit meer intact worden. Zo zie ik het X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Aw.. gaat ie echt dood? Hij was zo sexy ):

    Marvellous schreef:
    (...)

    Voldemort was juist wél bang voor de dood hoor. Daar staat zijn naam ook voor 'Vol de mort'. Frans voor: vlucht voor de dood.


    Dat wist ik niet! Maar Voldemort deed altijd pogingen om niet dood te gaan zoals het eenhoornbloed drinken, de gruzielementen, omdat hij het eeuwige leven wilde hebben.
    Maar er is nooit echt duidelijk gezegd dat hij ook bang was voor de dood, maar wel dat hij altijd honger naar macht had. Hij vermoordde al die mensen om de machtigste te blijven.
    Ik weet wel dat die Haast Onthoofde Henk heeft gezegd dat je bang moest zijn voor de dood als je een geest wilde zijn.
    Nou waren dus al die stukken van zijn ziel al vernietigd, behalve het laatste nog levende deel. Dan zou hij wel een erg wazige geest zijn geworden. Die stukken kun je niet zomaar weer aan elkaar lijmen. Er bestaat volgens mij ook geen vloek om dat gruzielement ongedaan te maken, dus eenmaal weg is altijd weg.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Marvellous schreef:
    (...)

    Voldemort was juist wél bang voor de dood hoor. Daar staat zijn naam ook voor 'Vol de mort'. Frans voor: vlucht voor de dood.


    Latijn, toch?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 15:02 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, Hij is echt dood.
    Voldemort kon elke keer terug komen als een geest door die griezelementen. Werd een griezelement vermoord leefde hij gewoon voort op de volgende als geest totdat hij weer een lichaam vond. Doordat Harry ze allemaal heeft kapot gemaakt heeft hij niets meer om verder te leven.
    Snap je?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Nee, Hij is echt dood.
    Voldemort kon elke keer terug komen als een geest door die griezelementen. Werd een griezelement vermoord leefde hij gewoon voort op de volgende als geest totdat hij weer een lichaam vond. Doordat Harry ze allemaal heeft kapot gemaakt heeft hij niets meer om verder te leven.
    Snap je?


    Maar zijn laatste gruzelement was toch Harry? Maar die had zichzelf geprobeerd te doden, toen hij daarachter kwam. Maar toen kwam Harry op zo'n plek met Perkamentus enz.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Immortal schreef:
    Nee, Hij is echt dood.
    Voldemort kon elke keer terug komen als een geest door die griezelementen. Werd een griezelement vermoord leefde hij gewoon voort op de volgende als geest totdat hij weer een lichaam vond. Doordat Harry ze allemaal heeft kapot gemaakt heeft hij niets meer om verder te leven.
    Snap je?

    Ja, hij heeft zijn hele ziel nodig, maar die delen zijn gewoon helemaal kapot, weg (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Believers schreef:
    (...)

    Maar zijn laatste gruzelement was toch Harry? Maar die had zichzelf geprobeerd te doden, toen hij daarachter kwam. Maar toen kwam Harry op zo'n plek met Perkamentus enz.

    Ja maar op een of andere manier was het harry gelukt om van dat griezelement af te komen en zo was hij ook gelijk niet meer verbonden met voldemort. (weet het allemaal niet meer zo precies is lang geleden dat ik het boek las)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.