• Omg er is een verkrachter in me dorp en nu voel ik me wel onveilig, hopelijk vinden de politie hem snel. Me moeder zei net dat ik niet buiten mag, hopelijk is het een grapje.
    Bij wie was er ook is een verkrachter in zijn dorp?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 15:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    3AM schreef:
    (...)
    Juist ja. Lijkt me een beetje vreemd, maar goed.

    Maar dat is wel hoor! Heb ik het laatst nog op school met docent over gehad, dat vrouwen hun mannen pijnigen. Echt gewoon uit woede he.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik woon in Nijmegen dus er zullen hier vast wel zulke mensen rondlopen. Maar omdat het een grote stad is ben ik niet echt bang ofzo. Maar ik snap dat je je onveilig zal voelen als je in een klein dorpje woont.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is wel eng :O Zeker als je in een dorp woont, dat is veel kleiner dan een stad. Gewoon heel erg goed oppassen en niet alleen over straat gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    o.0 best niet naar buitenkomen zonder een volwassenen

    Bij Mij niet Toch niet dat ik weet


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    nerveus schreef:
    Dat is wel eng :O Zeker als je in een dorp woont, dat is veel kleiner dan een stad. Gewoon heel erg goed oppassen en niet alleen over straat gaan ;)

    Jaa, mijn moeder zegt dat ik niet buiten mag ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Naast mijn huis is er een paar jaar geleden een meisje verkracht en hij is nog steeds niet opgepakt. Gelukkig loop ik 's avonds alleen met mn hond buiten en dan doet niemand mij wat :'D Mijn lievie is heel waaks _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    bij mijn in de stad waarschijnlijk heel veel..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Verkrachters weet ik niet, maar er worden drugs gedeald achter mijn garage. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Major schreef:
    Bij ons niet, maar in een dorp in de buurt wel.


    Hope goes lost but never dies.