• Omg er is een verkrachter in me dorp en nu voel ik me wel onveilig, hopelijk vinden de politie hem snel. Me moeder zei net dat ik niet buiten mag, hopelijk is het een grapje.
    Bij wie was er ook is een verkrachter in zijn dorp?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 15:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Progeny schreef:
    Bij ons ook, idd eng. Vooral omdat ik in een klein dorpje woon.

    Ik woon ook in een klein dorpje


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Er zou er hier vast wel een in de buurt zitten, maar ik word er nou niet echt bang van.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Bij ons een hele tijd. Nu hoor je er niet echt meer iets van, hij zou opgepakt zijn, maar nu is er wel net een andere weer vrijgekomen. Raar boeltje hier.
    x


    Tears are words the heart can't say.

    Niet dat ik weet. Er liep een paar jaar geleden wel een potloodventer rond in de broekpolder bij ons xD
    Die is opgepakt voordat hij veel fout kon doen :P

    Veel suc6 en ik zou 's avonds maar niet meer alleen over straat gaan 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    In onze straat was iemand dood neergestoken, waren mijn vrienden achtervolgd met een man met een mes, enz. enz. En nog steeds loop ik er een gerust hart over mijn straat. Ik ben totaal niet bang al wandel ik alleen naar school.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    valt het jullie op dat de vrouwen ALTIJD de slachtoffers zijn van zulke dingen? (nerd)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Vlakbij mijn huis, een man die bijna een vrouw heeft verkracht en vermoord, maar een groepje mountainbikers hebben hem kunnen tegenhouden. Hij is ontsnapt, maar eigenlijk voel ik me niet onveilig?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    StillBored schreef:
    valt het jullie op dat de vrouwen ALTIJD de slachtoffers zijn van zulke dingen? (nerd)

    Heb jij ooit gehoord van een vrouw die een man verkracht dan? :8


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Heb jij ooit gehoord van een vrouw die een man verkracht dan? :8


    ja,die bestaan ook.

    raplove schreef:
    (...)

    ja,die bestaan ook.

    Juist ja. Lijkt me een beetje vreemd, maar goed.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb er al vele in de stad gehad, en eentje heb ik er ook nog eens gezien.
    Ik voel me zowiezo nooit echt veilig

    Ik woon zelfs dichtbij een verkrachter. Die kerel woont een paar straten achter mij o.o


    Sometimes it's best not to care.

    BloodyGum schreef:
    Niet dat ik weet. Er liep een paar jaar geleden wel een potloodventer rond in de broekpolder bij ons xD
    Die is opgepakt voordat hij veel fout kon doen :P

    Veel suc6 en ik zou 's avonds maar niet meer alleen over straat gaan 0.0

    Ik moet straks in de donkere alleen naar huis lopen met me zus ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bij ons alleen een kinderlokker. Ik hoop inderdaad voor je dat hij snel wordt gepakt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    xBrownie schreef:
    oh das wel scary ja O.o
    Nee, hier niet voor zover ik weet